10 mnd-kontroll, hvor store er deres kjære små?

OptimistHoppa

Forumet er livet
*MIA*
Vi var på kontroll på helsestasjonen i dag, dvs. det var gruppekontroll da, så selv om tassen bare er 9 mnd og 13 dager ble han veid og målt i dag siden det er andre på barselgruppa som har passert 10 mnd :)

Vi passerer straks 10 kg'en (9980 gram) og så har han blitt 76,5 cm lang. 48 cm rundt hodet. Stooor gutt :)

Hvor store er deres små nå?
 
Så stor han har blitt :D

Her er det 2, 5 mnd siden forrige kontroll og blir ikke ny før 2 mai, så er veldig spent på hvor stor min har blitt da ;)
 
Så stor og fin! :) har ikke vært siden 9 mnd kontroll vi:)
 
Vi skal på kontroll på mandag, så kommer tilbake med tall..:p
 
Skal ikke før 24april tror jeg :) men han var nesten 11kg og 76cm på 8mnd :)
 
Vi skal på kontroll neste uke, så da får vi også vite noen tall. Blir spennende :)
 
Vi skal i slutten på mnd:D gleeder meg:D på 9 mnd var hun 8,75kg og 70 cm så regner meg hun har iallefall passert 9kg, og kanskje noen cm lengre:D
 
Stor og flott gutt du har! Vi skal ikke på 10 mnd kontroll før 8.mai nem veide han for halvannen uke siden og da veide han 8980,71.5 lang:) Da hadde han gått opp 400g fordi jeg ga han mer mat, da jeg mistenkte at han trengte mer stakkar:p


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Så stor og fin :)
Her er det ikke noe før 12 mnd nå.
Og den er i juni tror jeg.

Men skal innom på kontroll ifht grovmotorikken den 22.april, så veier da tenkte jeg ;)
 
vi skal heller ikke på kontroll før 1-års kontrollen. Men var 7,8 kg på 8 mnd kontrollen;)
 
Skal i morgen. Var 7.6kg og 66 på 9mnd. Har veid på vekta, og den viste 7.7. spennende å se om ho legger på seg.
 
så artig med gruppetreff da, har ikke slik her.

Vi var på 9 mnd den 4 april, da var a 8340 gr, 71 cm og 44 cm rundt hodet
 
10mnd kontroll i dag. 7990g og ca 67-68cm. Hyla og vrei seg unna så blei bare ca måling. Gått opp 300g på 5 uker.
 
Back
Topp