10 mil i Mai!

lilleekorn

Ønskebaby
It's gonna be May 2019
Jeg har tenkt å prøve meg på denne 10 mil-"trenden" hver måne nå! :) Blir kanskje ikke 10 mil i mai, siden vi allerede er godt inne i månen, men turgåing blir det! :-D Noen flere som henger seg på? Det trenger jo slettes ikke å være hele 10 mil, sett deg et eget mål å prøv og nå det! :-D Jeg elsker å gå tur, men har vært veldig trøtt, slapp og kvalm disse første ukene av svangerskapet, så tenker dette blir en god motivasjon! :-D
 
Kanskje jeg skal prøve meg i sommer i alle fall :) var veldig plaget med bekkenet sist, så tenker det er lurt p få rørt seg mens jeg kan. :)
 
Kanskje jeg skal prøve meg i sommer i alle fall :) var veldig plaget med bekkenet sist, så tenker det er lurt p få rørt seg mens jeg kan. :)

Ja tenker det! :) Dette er første gang jeg er gravid, men har vært plaget med låsninger i bekkenet før, så ser veldig for meg at jeg kommer til å bli plaget senere i svangerskapet!!
 
Jeg er med :) jeg går jo ca en mil på jobb så 10 mil går nok fort :)
 
Jeg er med! :D

Har 43 km så langt denne mnd, så ligger greit an, men plutselig forsvinner energien..
 
Jeg er med! :D

Har 43 km så langt denne mnd, så ligger greit an, men plutselig forsvinner energien..

Jeg har 79,35km, men jeg kan begynne på nytt imorgen.
 
Back
Topp