10. mai :)

Da har du vært i siget, Miniinis. Godt å få unna klesvasken, selv om det er det mest utakknemlige jeg driver med. Et par dager, og det er like ille igjen... Her er jeg redd det ikke blir sol i morra, men vi har nok av ting å fikse innendørs, så dagen går nok uansett vær. Selv om de går letter når der er finvær.

Da har du vært i siget, Miniinis. Godt å få unna klesvasken, selv om det er det mest utakknemlige jeg driver med. Et par dager, og det er like ille igjen... Her er jeg redd det ikke blir sol i morra, men vi har nok av ting å fikse innendørs, så dagen går nok uansett vær. Selv om de går letter når der er finvær.
Ja, i dag har jeg virkelig fått unna litt. Nå må vi bare bli flinkere til å ta klesvasken litt etter litt, ikke vente til vi omtrent ikke har klær igjen :p
Her er det heldigvis meldt sol i morgen, så da håper jeg på å få gjort unna litt utendørs rundt huset også. Men vi har nok å gjøre innendørs vi også om det ikke skulle bli fint vær. Men som du sier går det lettere når det er fint vær uansett :)

Har ikke gjort så veldig mye i dag, slappet av i grunn. Har spist hjemmelaget pizza laget av sambo :)

Nå ser sambo og jeg Harry Potter film nr 5 (kjøpte alle filmene på blu-ray billig forrige uke)

Junior har naturlig nok lagt seg...

Vi endte med å se Hobitten her i kveld. Jeg har lest boka noen ganger, så litt moro å se filmen da. Dessuten kan jeg ikke huske sist vi koste oss i sofaen med en film. Nesten så det blir for høy lyd, så uvant er det :)

Idag er en travel dag. Først har jeg vært på jobb fra 07.30-17.30 (kalt inn pga mangel på folk) for så å sove fra 18.00-21.00 så bar det til nattevakt fra 22.00 - 07.30 :p men det er siste gang denne graviditeten jeg sier ja til å jobbe to vakter iløpet av en dag. Godt å ha bv å kikke på når man er oppe de sene nattetimer :p

Back
Topp