Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Åå, fødeavdelingen er så koselig og rørende!I dag har jeg fri så skal hekle og pusle med ting hjemme har også levert inn bilen til en kontroll. Nå ser jeg på repriser på fødeavdelingen på FEM
Ja enig derÅå, fødeavdelingen er så koselig og rørende!
Ja enig der
Sitter alltid å snufser når babyene kommer ut skikkelig rørende! <3
Heldig du er som har hatt så flott vær i dagHei alle rugedamer Så langt i dag har jeg bare kost meg ute i sola. Slengte på meg bikinien og satte meg i solstolen! Herlig Nå står litt klesvask for tur, før jeg får besøk av ei venninne seinere
Ha en fin dag alle sammen!
Ja, det har vært veldig godt Litt surt så fort en sky kommer foran sola, men da kan man jo passe på å ta tissepauseHeldig du er som har hatt så flott vær i dag
Bikini? Det er for kaldt til det her. Selv om det er fint værHei alle rugedamer Så langt i dag har jeg bare kost meg ute i sola. Slengte på meg bikinien og satte meg i solstolen! Herlig Nå står litt klesvask for tur, før jeg får besøk av ei venninne seinere
Ha en fin dag alle sammen!
Det gikk fint i solveggen her Men ble surt når skyene kom..Bikini? Det er for kaldt til det her. Selv om det er fint vær
Så deilig. Heldig du som har en som lager pizza på en fredagkveld Jeg skal lage enchiladas. Mannen har akkurat sovet en time på sofaen, og han gir ingen tegn til å våkne med det første heller... Trenger sikkert søvnen daEndelig helg
Mannen lager hjemmelaget pizza til middag, resten av dagen skal brukes til å slappe av, se på tv og spise godis