10. mai :)

Theamor

Begynner å like forumet godt nå :)
Hei alle damer!
Hvordan er det med dere i dag? Noen planer for denne fredagen?

God morgen :)
Idag er min store dag der jeg skal til Jordmor!
Har fri idag! (liker inneklemte dager! ) Så må finne på noe lurt..
Forslag noen??
:)

God morgen dere flotte damer :)
I dag har mannen tatt seg fri, så vi skal til legen med gutten vår for å ta blodprøver. Er redd han reagerer på noe mat, for han har gått ned i vekt. Kjenner jeg gruer meg litt :/
Ellers skal vi å se etter klær til guttungen til 17. Mai og å handle inn litt mat til helgen :) og så har jeg jo ei svigerinne som har termin rett rundt hjørnet, så jeg går egentlig bare og venter på at det skal skje noe der :p

I dag ville gutten ta helg så han er hjemme fra bhagen i dag! :) Vi har egentlig ikke noe planer, tar det som det kommer! :)
Hvis sola titter frem så må vi vel ut å drifte litt, rake plenen, rydde litt og sånne ting! :)

I dag har jeg fri så skal hekle og pusle med ting hjemme :) har også levert inn bilen til en kontroll. Nå ser jeg på repriser på fødeavdelingen på FEM :)

I dag har jeg fri så skal hekle og pusle med ting hjemme :) har også levert inn bilen til en kontroll. Nå ser jeg på repriser på fødeavdelingen på FEM :)
Åå, fødeavdelingen er så koselig og rørende! :)

Idag skal eg og jento mi på besøk til en venninne og hennes tre flotte jenter , mennene er på jobb :p

Ellers så skal me ha kino heime ikveld, fam film og digg :p

Hittil har dagen vært super. Vi har kost oss hos gode venner, og nå ligger gullet og sover lurer sin. Etterpå skal han leveres oppe hos mormor og beste. Vi skal ha et kjærestedøgn. Det trengs veldig :) jeg gleder meg!

Hei alle rugedamer :) Så langt i dag har jeg bare kost meg ute i sola. Slengte på meg bikinien og satte meg i solstolen! Herlig :) Nå står litt klesvask for tur, før jeg får besøk av ei venninne seinere :)

Ha en fin dag alle sammen!

Hei alle rugedamer :) Så langt i dag har jeg bare kost meg ute i sola. Slengte på meg bikinien og satte meg i solstolen! Herlig :) Nå står litt klesvask for tur, før jeg får besøk av ei venninne seinere :)

Heldig du er som har hatt så flott vær i dag :-)

Bikini? Det er for kaldt til det her. Selv om det er fint vær :)

Jeg sluttet på jobb kl 14, etterpå dro jeg til legen og fikk 50% sykemelding og terminbekrefelse. Håper at bekkenplagene mine blir bedre etter denne sykemeldingen.

Endelig helg :-)
Mannen lager hjemmelaget pizza til middag, resten av dagen skal brukes til å slappe av, se på tv og spise godis :-)

Endelig helg :)
Mannen lager hjemmelaget pizza til middag, resten av dagen skal brukes til å slappe av, se på tv og spise godis :)
Så deilig. Heldig du som har en som lager pizza på en fredagkveld :) Jeg skal lage enchiladas. Mannen har akkurat sovet en time på sofaen, og han gir ingen tegn til å våkne med det første heller... Trenger sikkert søvnen da ;)

I dag startet dagen 04.30 en stykk frøken som sovnet for kvelden 17.30 i går så kunne ikke forvente noe annet:p ellers har hele dagen i dag gått med til legebesøk x2. Men nå er alt fikset. Så veldig veldig deilig. Nå er det sofaen som gjelder

Nå står dagens 3. maskin med klær og går :p Det hadde hopet seg opp med skittenklær nå, så det var på tide å vaske litt. Gutten sover over hos farmoren og farfaren sin til i morgen så jeg og mannen skulle få litt tid til å ordne i huset, og jeg skal prøve å bli ferdig med siste innsendingsoppgaven i kveld :) Nå gleder jeg meg til å bli ferdig og kunne begynne å forberede meg skikkelig til eksamen.
Vi har faktisk hatt sol i dag vi også, herlig! Håper på masse finværsdager fremover nå. Blir i så godt humør når været er bra :D

Back
Topp