10 kg borte!!!!

tweety78

Elsker forumet
Har tatt av 10 kg siden jeg begynte! 
Dæven altså, he he, nå er jeg stolt av meg selv!
 
gratulerer altså  du har vært superflinklykke til videre!!
 
ORIGINAL: Mrs J.

Wow,sier jeg bare.Kjempebra.
 
 
Takker så mye!!!![:D] Har stått litt stille nå de siste ukene, men har tatt det hele med litt mer ro også[;)] Ikke skeiet ut, bare ikke fokusert så mye på det å gå ned, og det har vært deilig. Så nå er jeg fit for fight igjen![:D] Har 4 kg igjen som skal av før nyåret, så det skal nok gå greit håper. Da har jeg nådd delmålet mitt som er 15 kg, og det høres jo helt villt ut!!![:D] Er så glad altså...loving life! Store klemmer!
 
Faktisk ikke så altfor lenge heller føler jeg... Jeg var i ett bryllup til ei venninne i begynnelsen av august, og da sa ei annen god v enninne av meg at da ho tok av 15 kg klarte ho det fordi ho bare bestemte seg for det rett og slett, at nok var nok, og dette var virkelig inspirasjon for meg! Så mandagen etter begynte jeg mitt nye liv i forhold til kosthold[:)] Jeg har tatt bilde like etter jeg begynte, så skal jeg få kjærsten til å ta noen nye imorgen som jeg kan legge ut[;)] Har ikke sett selv heller, he he, så dette kan jo bli moro![:D]
 
kan du være såååå snill å komme med detaljerte detaljer[:D].???
jeg dør snart av lyst til å slanke meg 10kg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
He he, kan jeg vel![:D] 
Frokosten min er som oftest:
En bolle med 4korn fra AXA, ekstralett melk over og en banan klemt i biter over det hele[;)] Metter masse! Men gir også masse fart i luftinga, he he...
 
Lunsj:
Jeg har bytta ut brød med knekkebrød, Wasa Multigrain for å være helt detaljert[;)] Oppå der har jeg ikke smør, men magerost med skinke og kalkunpålegg. To knekkiser med to skiver kjøtt på hver liksom. Gjerne agurk og paprika også om jeg har det her. Stort glass med saft med lite sukker i, mange ganger også cola zero, digger den[8D]
 
Middag:
Avhenger i grunn av hva vi skal ha her da, men tar litt av hvert på tallerken, men ikke fete sauser, har i det siste brukt mye av den posen med sjysaus, veldig god og mager[;)] Ypperlig til kjøtt! og mye grønnsaker da, alt fra blandingsposer i frysedisken til friske grønnsaker. Spiser meg akkurat passe mett, ikke mer enn det. Drikke tar også litt plass i magen.
 
Kvelds:
Ofte skjærer vi opp en del frukt her, litt av hvert som feks epler, bananer, pærer osv, og fjerner alt som ikke er spiselig og kutter opp i mindre biter. Er så digg atte![:D] Evt. hvis vi er fysne på noe varmt og evt er litt mer sultne lager jeg ofte suppe, mange gode å velge i, og ikke mange kaloriene heller! Vi har ofte blomkålsuppe med ekstra blomkål i for det er så godt! Eller tomatsuppe med egg i[;)]
 
Håper du fikk sånn ca ett lite innblikk i hvordan jeg spiser nå? hi hi. I tillegg til dette må jeg tilføye at jeg har vært flink til å gå mye da, jeg går lange turer på over 2 timer 3 ganger i uka, og ellers det som passer. Vi er omtrent ute hver dag jeg og Oda, er så deilig atte[:)] Klemmer!
 
herregud kor flink du e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
jeg skal også prøve å slanke meg så mye..mn spiser du aldri godteri??d er vel ikke noe diett du følger???
 
Back
Topp