10. Juni. Hva gjør dere i dag?

Skravlebøtta

Forumet er livet
jentene i juni13
Jeg har vært våken siden 4 tiden og sovet veldig dårlig og bare snudd meg hele natta. Dumme kynnere som vekker meg hele tiden :(
Halsbrann har jeg også,det har vært forbeholdt kveld og natt tidligere. Blæh..
Planen for i dag er muligens lunsj med svigermor hvis jeg orker.
Sola har stått opp allerede og det ser ut til å bli deilig vær.

Én uke til termin i dag. Spent på om jeg går over denne gangen også. Noe sier meg at jeg gjør det..
 
Go morgen:) en dårlig natt i natt. Men er ikke trøtt alikevel, har jo sovet godt flere netter og hadde et par gode hviler i går:) spennende å se når h*n kommer skravlebøtta:) 6 dager til termin i dag, og er den datoen jeg selv jettet i en tideligere tråd vi hadde:p jaja ikke lenge igjen må uansett:)
 
Go morgen:) en dårlig natt i natt. Men er ikke trøtt alikevel, har jo sovet godt flere netter og hadde et par gode hviler i går:) spennende å se når h*n kommer skravlebøtta:) 6 dager til termin i dag, og er den datoen jeg selv jettet i en tideligere tråd vi hadde:p jaja ikke lenge igjen må uansett:)

Hi hi,spennende altså :)
 
Mat.. :p



Idag skal vi til Oslo på sjukehuset og undersøke armen til min samboer. Den må opereres så blir spennende og se når fe tenker det skal skje.
 
her ligger jeg i sengen og hører på mann og barn som gjør seg klar på badet:).
Idag skal jeg til jordmor og få akupunktur og så tenkte jeg meg til ett hagesenter for å kjøpe litt stauder.
 
Idag skal vi på helsestasjonen og veie babyen :) tipper han har lagt på seg for spiser ganske mye.
 
I går blåste jeg i sofa tjenesten jeg har blitt pålagt, og var med mann og barn ut på en liten båttur. Det var så godt å endelig komme seg ut litt,og ikke minst føle at jeg klarte og delta i dems hverdag. ikke bare være mamma som sover hele tiden.. I dag føler jeg meg litt kvikkere så tenkte kanskje jeg skulle prøve å få ryddet opp ordentlig her hjemme.. Sola skinner som bare det:)
 
Idag skal jeg og vesle Markus hjem fra sykehuset <3 Gleder meg stort!
 
Idag er vår store plan Apoteket for å kjøpe ALT til såre brystvorter. Kjennes ut som om de er på vei av.. Men lille elsker å spise, så jeg biter tennene sammen mens tårene triller..

Så er det flott vær, så vi tar oss nok en liten trilletur etterhvert :)
 
Sovet 3 timer i natt, men er faktisk ganske oppegående;) Noe som er veldig deilig siden snuppa og jeg har hjemmedag alene helt til langt etter leggetid.. Også uten bil da, håper det ikke skjer noe i dag!

Sent from my HTC Desire S using BV Forum mobile app
 
Slappe av!

Skal levere den gamle bilen til en bilforhandler som har kjøpt den. Og rydde litt.

Iver skal bli med bestisen hjem fra Bhg i dag, så er barnløs frem til ca 18.00.

Vil helst føde da....
 
Back
Topp