10 juli

godmor.

Flørter med forumet
God morgen alle sammen .

I dag er det sånn passe bra vær i oslo.Man blir ikke så kresen på været,når man bor i Norge [;)].
Jeg skal i utrikkningslag i dag,det blir nok super gøy.Elsker å se andre drite seg ut,he he [:D].
Håper alle dere andre får en strålende Lørdag og at dere koser dere masse.

Var morgen her rett etter 07.00. Orker ikke å gjøre så mye i dag, så vi blir hjemme til vi skal på besøk i ettermiddag.
Nå sitter jeg med permanent i håret. Prøver å rette/glatte ut håret.

Ha en fin helg alle sammen[:)]

Kos deg i utdrikningslag, godmor! :)

Her er det overskyet for øyeblikket, men bra temperatur da.

Jeg, sambo og Adrian har vært på city syd en tur, handla litt mat, bursdagsgave til Ane, koffert til jeg skal til Rhodos, sololje osv osv [:)]
Og når jeg kom hjem så hadde balsamen og sprayen min fra feelunique kommet! Yeeeey! Gjett om jeg gleder meg til å vaske håret i kveld da! Hehe..
Regner med glattetanga kommer først i neste uke, så da blir det bra [:D]

Nå sitter jeg å gir Adrian brødskive. Etterpå skal jeg begynne kakebakinga til i morgen. Blir spennende å se om jeg får til noe, eller om alt blir mislykka [:D]

Første eg tenkte når eg såg ut vinduet idag tidlig var "Bollar" [8D] Gråveir betyr bollebaking [;)] Resten av slekta har reist på fjelltur, skulle gjerne ha vert med, men ingen kunne ha Johan og såg ikkje akkurat for meg å ta med meg han på ein så lang tur..

Ikveld får eg besøk av ei venninne som eg ikkje har sett på leeeenge, blir kjekt! [:D]

God formiddag!

I dag blir en roolig laurdag. Skal pakke, vaske, rydde litt og se bronsefinalen og sikkert et par gull-dvder fra guttecollectionen til V. Blir mye skrekk og lite romantisk komedie, for å siii det sånn [8|][8D]. Kanskje jeg skal plante litt om jeg gidder. Tror vi er verdens kjeedeligste par for tiden, men det gjør egentlig ikkeno. Kjedelig er myys akkurat nå

Her regner det. [8|]
Har vært ute en tur og kjøpt ny bilstol til jenta mi. Lillesøster har nemlig blitt litt stor til babystolen. Så nå har hun overtatt besafe izi combi og storesøster har fått seg britax multitech. Så nå skal hun i allefall sitte bakover et år til. Så får vi se om det eventuelt blir beltestol neste sommer.
Nevøen min på 5,5år kommer snart på besøk. Han hadde så veldig lyst å leke med snuppa. Synes det er så koselig!

Back
Topp