Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg merket egentlig ikke festesmerter (endte forøvrig i MA), bortsett fra et lite klyp-aktig stikk i livmoren noen dager etter innsett. Det er godt mulig det var helt tilfeldig og.Føler så med deg, håper virkelig du får positiv test denne gangen! Hva er grunnen til den lange pausen? Jeg har gått på Lutinus ved alle innsettene, men kan ikke si jeg merket noe særlig til det. Fikk kanskje liiitt vonde pupper og ble kanskje litt trøtt... men det er vanskelig å si hvor reelt sånt er når man går å kjenner etter hele tidenNå venter jeg på nytt uttak i mai, føles til tider som om tiden står stille - vil bare komme igang igjen etter den MA'en i desember. Når kan du teste? Satt du inn 2/3-dagers eller blasto?
Laaang historie "kort": Den venstre eggstokken ble over dobbel så stor som den skal være, la seg over til den høyre (ville vel ha selskap
Så etter en vanvittig mengde med medisiner og opptrening/stimulering av nervene der, så ble jeg endelig medisinfri (og er så godt som smertefri) i februar og da var det bare å ringe UNN
Og da klaffet iallefall det slik at det gikk ganske fort fra første telefon til at jeg nå sitter å venter på om det kan ha vært gullet som ble satt inn i februar
Så.. det ble en liten avhandling, men det går liksom ikke å fortelle det kortere