#10 ICSI....

Lykke3

Flørter med forumet
NÅ må det være lov å håpe at det er gullegget som ble satt inn i dag! Har 2 igjen på frys, men ønsker så innmari at jeg slipper å bruke dem ☺️ TD 13. Mars og umenneskelig lenge til

Hvilke erfaringer har dere med festesmerter? I det hele tatt og i så fall når?

Hvordan går det med deg? Ser du også har hatt noen nedturer bak deg, håper virkelig du får full klaff denne gangen :Heartred Jeg merket egentlig ikke festesmerter (endte forøvrig i MA), bortsett fra et lite klyp-aktig stikk i livmoren noen dager etter innsett. Det er godt mulig det var helt tilfeldig og.

Hei ☺️ Så hyggelig at du spør Ja, nedturene har vært mange og kreativiteten for hvordan jeg skal bounce tilbake begynner å bli oppbrukt. Det har vært veldig rart denne gangen og prøver febrilsk å huske tilbake til de andre gangene, men det ender bare med at jeg sikkert overanalyserer Også er jeg usikker på hvor mye Lutinusen påvirker meg, hva jeg kan forvente av bivirkninger fra den. Har du gått på den? I så fall, hadde du noen bivirkninger da? Hadde vondt i puppene i dag, har hatt noen kjempestikk i magen og d kjennes ut som at livmoren får krampe hver gang jeg nyser eller hoster kraftig Men som sagt, klarer ikke huske fra sist jeg brukte Lutinus og egentlig går de fleste forsøkene litt ball nå som det er så mange! Kjempekontroll med andre ord Nå skulle jeg ønske at jeg hadde skrevet en dagbok, slik at jeg hadde noe å se til, men det gjorde jeg ikke.

Det er leit å høre at du også har hatt en trøblete tid ♥️ Hvordan går det nå? Har du startet opp igjen? Stor klem

Føler så med deg, håper virkelig du får positiv test denne gangen! Hva er grunnen til den lange pausen? Jeg har gått på Lutinus ved alle innsettene, men kan ikke si jeg merket noe særlig til det. Fikk kanskje liiitt vonde pupper og ble kanskje litt trøtt... men det er vanskelig å si hvor reelt sånt er når man går å kjenner etter hele tiden o_O Nå venter jeg på nytt uttak i mai, føles til tider som om tiden står stille - vil bare komme igang igjen etter den MA'en i desember. Når kan du teste? Satt du inn 2/3-dagers eller blasto?

Føler så med deg, håper virkelig du får positiv test denne gangen! Hva er grunnen til den lange pausen? Jeg har gått på Lutinus ved alle innsettene, men kan ikke si jeg merket noe særlig til det. Fikk kanskje liiitt vonde pupper og ble kanskje litt trøtt... men det er vanskelig å si hvor reelt sånt er når man går å kjenner etter hele tiden o_O Nå venter jeg på nytt uttak i mai, føles til tider som om tiden står stille - vil bare komme igang igjen etter den MA'en i desember. Når kan du teste? Satt du inn 2/3-dagers eller blasto?

Jeg ble fryktelig overstimulert, spesielt den venstre eggstokken og etter det tok d litt vel av og mange leger klødde seg godt i hodet, for det skulle ikke være mulig å være så uheldig :meh: Laaang historie "kort": Den venstre eggstokken ble over dobbel så stor som den skal være, la seg over til den høyre (ville vel ha selskap;)) og der grodde den seg fast i buken, mye krangling med leger (som mente at smertene som var sinnsykt, kun lå i hodet mitt), kom til min reddende engel av en gynekolog, ble sendt til operasjon, det ble fikset, fikk blodpropp i lungen en uke etter og lungeinfarkt på grunn av den, uken etter det igjen. Det forårsaket igjen en nerveskade ved nedre del av lungen, siden det skjedde alt for nært en nerveklase man visst har der nært ryggvirvelen :meh: Så etter en vanvittig mengde med medisiner og opptrening/stimulering av nervene der, så ble jeg endelig medisinfri (og er så godt som smertefri) i februar og da var det bare å ringe UNN :happy: Og da klaffet iallefall det slik at det gikk ganske fort fra første telefon til at jeg nå sitter å venter på om det kan ha vært gullet som ble satt inn i februar :happy: Så.. det ble en liten avhandling, men det går liksom ikke å fortelle det kortere :laughing002

Jeg har IKM på fredag og skal ta blodprøve den 13. Mars. Jeg satte inn ett egg som akkurat hadde delt seg i 9, så jeg vet ikke om det regnes som 3 eller 4 dager? Eller noe mer? Jeg glemte å spørre :D

Blir det da ditt andre uttak? Har du Ivf/ICSI eller noe annet? Syns du er tøff som fortsetter etter MA :Heartred

Oi! Det var voldsomt!! Så utrolig uheldig! Fint at du kan legge dette bak deg nå og start opp igjen. Det blir baby, vettdu - enten før eller senere :):Heartred. Da er alt dette glemt. Dette blir mitt andre uttak ja, har ICSI. Sender deg PM.

Back
Topp