10 DPO test *bilde*

Ja jeg ble jo så inderlig lei meg at vi gikk glipp a en prøving ! Ååå 19+1 da ♡ vært på OUL ?
TUSENTAKK ♡
Tror spiren sitter godt når man "glemmer" den litt! :) Bra for mamsen å slappe av i prøveprosessen! ;)
Skal på OUL på torsdag, gleder meg så utrolig! <3 Takk som spør! :D
Lykke til fremover, blir spennende tider nå! :)

Tror spiren sitter godt når man "glemmer" den litt! :) Bra for mamsen å slappe av i prøveprosessen! ;)
Skal på OUL på torsdag, gleder meg så utrolig! <3 Takk som spør! :D
Lykke til fremover, blir spennende tider nå! :)
Hihi det tror jeg å, hører ofte at de som stresser ikke blir gravide, så fort de ikke stresser lenger og legger prøvinga litt på hylla så sitter plutselig spiren ;) jeg tror virkelig det er noe I det nå som jeg sitter her litt tullerusk ;)

Ååå så innmari spennende, så får dere se den lille skatten deres ♡
Masse lykke til fremover du også ♡

Gratulerer! :D

Gratulerer så mye :) :)

Gratulerer så mye:smiley-bounce012  så morro :D
Jeg testet svakt positivt i går kveld 11 dpo å holdt på å besvime... fikk utslag på cb ukeindikator i dag, 12 dpo:) klarer ikke helt å tro det jeg heller, å venter litt med å bli skikkelig glad til jeg vet det ikke er en ny exu.. Ber til gudene at det ikke er det å at alt går bra nå:smiley-angelic001 :rolleyes:

Gratulerer så mye:smiley-bounce012  så morro :D
Jeg testet svakt positivt i går kveld 11 dpo å holdt på å besvime... fikk utslag på cb ukeindikator i dag, 12 dpo:) klarer ikke helt å tro det jeg heller, å venter litt med å bli skikkelig glad til jeg vet det ikke er en ny exu.. Ber til gudene at det ikke er det å at alt går bra nå:smiley-angelic001 :rolleyes:
Ååå Tusentakk og gratulerer massevis du også ♡ herlig ! For en spennende tid !!!

Back
Topp