10 DPO test *bilde*

Lykkelillevenn

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Jeg sitter I sofaen, så fikk jeg helt plutselig for meg at jeg skulle ta en graviditetstest , skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det. Satt der I min egen verden og tenkte den blir blenda hvit uansett er jo bare 10 dpo og har null nada symptomer, denne ganga skulle jeg jo ikke teste men vente til 29.jan og se om TR dukka opp.
Ser på testen 20 sek etter den er tatt, blenda hvit .
Ett min senere tar jeg den opp fra gulvet for å kaste den og da møter jeg dette:
Nå sitter jeg bare her å stirrer i lufta og vet ikke hva jeg skal tro eller ikke, skyggestrek føler jeg , tøyser den med meg ?
(Øverste med blits, nederste uten blits)

9b2eac8301657c97657ed9646a117c2a
cf91a496422d929186107f9657e6aace

Blir ikke mer positivt enn dette nei :)

er jo mange her inne som tester positivt tidlig, du er tydeligvis en av dem.
Gratulerer så mye :D

Hahaha elsker kommentaren ! Tusentakk sier jeg vel da ;)

Jeg trodde jo jeg hadde EL da jeg var på ferie UTEN mannen til og med !!! Tydeligvis ikke ...

Hehe, nei, tviler på at du har gjort denna jobben alene! ;)

Jeg sitter I sofaen, så fikk jeg helt plutselig for meg at jeg skulle ta en graviditetstest , skjønner ikke hvorfor jeg gjorde det. Satt der I min egen verden og tenkte den blir blenda hvit uansett er jo bare 10 dpo og har null nada symptomer, denne ganga skulle jeg jo ikke teste men vente til 29.jan og se om TR dukka opp.
Ser på testen 20 sek etter den er tatt, blenda hvit .
Ett min senere tar jeg den opp fra gulvet for å kaste den og da møter jeg dette:
Nå sitter jeg bare her å stirrer i lufta og vet ikke hva jeg skal tro eller ikke, skyggestrek føler jeg , tøyser den med meg ?
(Øverste med blits, nederste uten blits)

9b2eac8301657c97657ed9646a117c2a
cf91a496422d929186107f9657e6aace

Gratulerer så mye!! :-D den var tydelig!

Tusentakk alle ♡ jeg flytter ikke herfra før jeg tror på det selv ;)
Hjelpes, denne ble jo til og med tatt nå seint på kveld, så langt fra morgen urin du kan komme nesten !

Hahaha elsker kommentaren ! Tusentakk sier jeg vel da ;)

Jeg trodde jo jeg hadde EL da jeg var på ferie UTEN mannen til og med !!! Tydeligvis ikke ...

Det var jeg selv helt sikker på i september også! Var utenlands, og tenkte at nå ble det bom denne måneden... Men jeg sitter her nå 19+1! ;)

Gratulerer med positivt! :D

Det var jeg selv helt sikker på i september også! Var utenlands, og tenkte at nå ble det bom denne måneden... Men jeg sitter her nå 19+1! ;)

Gratulerer med positivt! :D
Ja jeg ble jo så inderlig lei meg at vi gikk glipp a en prøving ! Ååå 19+1 da ♡ vært på OUL ?
TUSENTAKK ♡

Back
Topp