10 dager igjeeen

Hurraaa! [emoji16] [emoji122] [emoji173]

Yay! Krysser fingrene for at jeg får føde i juni også. Med menstermin 30. juni og OUL-termin 4. juli kan det bli både juni og juli...

Jaaaa :smiley-bounce015 og 1. juni kommer min lille skatt med ks :happy093:Heartpink

Får nesten litt panikk jeg. [emoji85]

Er ikke heller helt mentalt klar for smertene, grøss! Men så utrolig spent på hvem den lille huleboeren er :)

Begynner å bli så innmari klar for baby, men jeg er ikke helt mentalt klar for rier og fødsel enda.

Jeg har det på samme måte.
Jeg føler jeg ikke har så mye, og gå på av krefter helt enda. Føler meg utrolig sliten.
Mulig det er pga alle ballene som henger i luften.
Vil ha kjøkkenet på plass 100%, for og klare og tenke at alt ligger til rette.
Mannen stresser meg også med snakk om hvor mye han trengs på jobb pga mange sykemeldte osv...
Føler jeg ikke har tillatelse til, og komme i gang verken av mannen eller meg selv :o
Mannen ønsker så inderlig at han skal få være 100% tilstede, og håper ting setter inn på en torsdag. Da vil mye gli på plass... vi får nå se :)

På mandag kommer dem tidlig for å starte med montering av kjøkkenet. Håper dem da har hatt elektriker og alt er ferdig som lovet...

Jeg blir mest sannsynlig satt i gang innen 2 uker. Og jeg begynner å grue meg litt kjenner jeg! Leser mye på nettet men føler meg fortsatt ikke klar for fødsel![emoji28] tips tas i mot!

håper jeg også får føde i juni, termin 30.06! :wtf:

Back
Topp