10. april

verso

Flørter med forumet
Tidlig oppe etter 10 fridager. Er så tett i nesa at jeg sover litt urolig. Gadd ikke legge meg til å  sove igjen når samboerens klokke ringte. Skal snart vekke ungene slik at de kommer seg i barnehagen, men det er deilig med litt tid for seg selv om morgenen. Det ser ut til å bli en fin dag. Sola skinner og det er lite vind. Vi har vel hatt like dårlig påskevær som de fleste, men det var allikevel deilig å være på hytta noen dager. Har egentlig fri idag, men må ta noen timer på jobb for å gjøre en del papirarbeid. Gleder meg til ul om 3 dager.
Håper alle får en fin dag!

kanon kjipt da vekkeklokka ringte i morres! skulel ønske påsken varte flere uker til! :)
ja ja, må man på jobb så må man!
trøster meg med at det ikke er lenge til sommerferie og mammaperm, hihi! (optimist her)
ellers ås blir dte en veldig rolig dag i dag, samboerenskal spille fptballkamp, så jeg skal nok kose meg hjemme, slappe av og nyte freden! ;)

ellers skal jeg til legen i dag!
gleder meg masse til å høre hjertelyden og ikke minst stille meg på vakta og se hva den viser denne gangen! ;)

Regnvær her idag - håpe snøen forsvinn snart. Bli vel å gjør litt husarbeid idag tenke æ... Huse sjer ikke helt pent ut... [8|]
I mårra e de UL [:D] weeeeheeee [:D] 

Back
Topp