Trollveitja
Elsker forumet
Masse lykke til i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til imorgenTakk alle sammen
Jeg blir satt igang i morra tidlig
Lillemor ble målt til ca 3600 gr i dag
Blir nok ingen baby på meg denne dagen heller. 6 dager over nå. Overtidskontroll i morgen, men med min flaks blir det vel ikke igangsetting før mandag.
Lykke til!Takk alle sammen
Så spennende Ønsker deg allverdens lykke tilTakk alle sammen
Føler sånn med deg! Jeg gikk 9 dager på overtid sist, og det var de lengste dagene jeg har vært med på...Blir nok ingen baby på meg denne dagen heller. 6 dager over nå. Overtidskontroll i morgen, men med min flaks blir det vel ikke igangsetting før mandag.
TvitviTakk alle sammen
Vi krysser fingra for at du blir 3. Som blir satt igang i morgenBlir nok ingen baby på meg denne dagen heller. 6 dager over nå. Overtidskontroll i morgen, men med min flaks blir det vel ikke igangsetting før mandag.
Ja gleder meg til detDa får du en siste ultralyd i allefall :-D
Har gått over 14, 15, 5 og 5 dager med de andre så er "godt kjent" med lange dager på overtid. Men nå er det i følge jordmor maks 3 dager igjen. Om alt er fint på kontrollen i morgen blir jeg lagt inn lørdag.F
Føler sånn med deg! Jeg gikk 9 dager på overtid sist, og det var de lengste dagene jeg har vært med på...
Skulle heller ønske fødselen kunne starte selv, men kan jo ikle gp gravid for evig så trenger vel hjelp. .Vi krysser fingra for at du blir 3. Som blir satt igang i morgen
Skulle heller ønske fødselen kunne starte selv, men kan jo ikle gp gravid for evig så trenger vel hjelp. .
Håper på litt flaks for deg!!! Unner deg å komme igang sjøl. Skal vi ha en avtale på at vi tar det i natt - begge to?Har gått over 14, 15, 5 og 5 dager med de andre så er "godt kjent" med lange dager på overtid. Men nå er det i følge jordmor maks 3 dager igjen. Om alt er fint på kontrollen i morgen blir jeg lagt inn lørdag.
Men så var det jeg og min uflaks da som sier at jeg sikkert må vente til mandag pga ett eller annet.
Uff vet ikke om jeg tør.. gud som jeg gruer meg til den fødselen :/Håper på litt flaks for deg!!! Unner deg å komme igang sjøl. Skal vi ha en avtale på at vi tar det i natt - begge to?
Jaja...jeg ligger her og ruger ennå i alle fall. Hva med deg?Uff vet ikke om jeg tør.. gud som jeg gruer meg til den fødselen :/
Ser ikke sånn ut. Ikke meg i hvertfall!Ble det ingen idag????