At jeg fikk positiv test søndag er ikke så rart, da eggløsningsprøyta ble satt forrige lørdag..., men at den fortsatt er positiv i dag syntes jeg er rart!!! ??? Kan det være vanlig at den går så sakte ut av kroppen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Dumt spørsmål. Men hva er forkortelsen DPO? Er så mange forkortelserDen var ute 8 DPO her.
Jaaaa, har tenkt det samme selvDet varierer veldig hvor raskt hcg etter eggløsningssprøyten er ute av kroppen, OleBrum, men jeg krysser fingrene for at testene dine vedvarer å være positive. Om noen dager skal det normalt sett ikke være rester etter sprøyten i kroppen og da kan du nok begynne å juble over "the real thing". Krysser fingrene for at testene dine fortsetter å være positive!
Hos meg gjorde de engang et forsøk med å ta blodprøver hver dag, bare for å se, og da var faktisk blodprøvene positive hele 14 dager etter at den var satt til tross for at jeg ikke var gravid. DET er uvanlig altså, men slikt kan skje.