10 - 11 dager etter eggløsningssprøyta, fortsatt positiv hcg

firetretoen

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Septemberlykke 2015
At jeg fikk positiv test søndag er ikke så rart, da eggløsningsprøyta ble satt forrige lørdag..., men at den fortsatt er positiv i dag syntes jeg er rart!!! ??? Kan det være vanlig at den går så sakte ut av kroppen?

Dpo er vel Days past Ovulation, gjetter man tenker anntall dager etter uttak når det brukes i ivf sammenheng...

Hvis den var ute av kroppen 8 dager etter uttaket og man setter sprøyta 2 dager før uttaket så blir det jo da 10 dager etter sprøyta var satt...

Det varierer veldig hvor raskt hcg etter eggløsningssprøyten er ute av kroppen, OleBrum, men jeg krysser fingrene for at testene dine vedvarer å være positive. Om noen dager skal det normalt sett ikke være rester etter sprøyten i kroppen og da kan du nok begynne å juble over "the real thing". Krysser fingrene for at testene dine fortsetter å være positive :)!

Hos meg gjorde de engang et forsøk med å ta blodprøver hver dag, bare for å se, og da var faktisk blodprøvene positive hele 14 dager etter at den var satt til tross for at jeg ikke var gravid. DET er uvanlig altså, men slikt kan skje.

Det varierer veldig hvor raskt hcg etter eggløsningssprøyten er ute av kroppen, OleBrum, men jeg krysser fingrene for at testene dine vedvarer å være positive. Om noen dager skal det normalt sett ikke være rester etter sprøyten i kroppen og da kan du nok begynne å juble over "the real thing". Krysser fingrene for at testene dine fortsetter å være positive :)!

Hos meg gjorde de engang et forsøk med å ta blodprøver hver dag, bare for å se, og da var faktisk blodprøvene positive hele 14 dager etter at den var satt til tross for at jeg ikke var gravid. DET er uvanlig altså, men slikt kan skje.
Jaaaa, har tenkt det samme selv ;) kan bli negativ nå og positiv igjen dag 10 f.eks ;)
Har lyst til og begynne og teste dag 10 etter innsett, dvs lørdag :D ;)

Back
Topp