10+1 og ingen tegn til mage

lula2026

Flørter med forumet
Hei, jeg er nå 10+1 og har vært utrolig kvalm til nå og brukt xonvea for å holde det i sjakk. Har de siste dagene begynt og føler meg mindre kvalm og puppene mindre såre så da kryper denne frykten inn. Er alt bra? Jeg venter og venter på tegn til Mage men den er like flat. Er det andre her inne som ikke har noen tegn til mage enda? Med mine to første begynte en liten bul over skammbeinet og komme tidlig. Denne gangen ingen ting enda

Er ca. 1 uke bak deg, og jeg ser akkurat forskjell nederst på magen, men ingen andre enn meg og min mann hadde noen gang tenkt at det var noe der :hilarious: Da jeg var over halveis sist sa folk at det så bare ut som jeg hadde spist mye, selv om jeg syntes jeg var begynt å bli rund på det punktet. Er veldig vanlig at det ikke syns før man er halveis! Og selv om magen pleier å komme fortere ved senere graviditeter er ikke det sikkert heller. Jeg er hvertfall ikke noe større enn sist nå

Noen bærer langt inn, og andre bærer langt ut. Kan være denne babyen vil ligge nærmere ryggen din

Jeg går også på samme kvalmenedstillende for å holde kvalmen i sjakk, men jeg har også følt meg mye mindre kvalm og har nesten ikke ømme pupper. Jeg er 11+1, og begynte å føle meg bedre i forrige uke. Jeg passer derimot nesten ingen av mine bukser lenger, og føler at jeg ikke kan ha på meg annet enn løse klær.

Jeg er også små bekymret selvom jeg har mage.. og gru/gleder meg til UL i neste uke ☺️ Har opplevd SA tidligere (da i uke 6), men må bare krysse fingrene for at alt er bra nå.

Jeg er på uke 10+0 i dag, og merker foreløpig ikke noe merkbar mage (tross at jeg er ganske tynn og tenker det burde synes raskt). Har derimot hørt at magen ofte ikke synes før uke 12 om jeg husker rett. Noen som har fått samme info?

Er 9+4 og synes det er så vanskelig å si siden jeg er så oppblåst hele tiden. Av og til synes jeg den ser lik ut som vanlig så tror heller ikke jeg har noe forandring ennå det må isåfall være svært minimalt. Har også lest at det kan ta lang tid og på noen nesten ikke noe før en stund etter uke 12 (særlig ved førstegangs). Veldig spent på når det kommet noe!

Jeg fikk ikke mage før uke 38. Alltid vært litt små lubben, men junior lå helt nedi bekkenet/ryggen i hele graviditeten, så så bare ut som jeg hadde lagt på meg litt ekstra. Kunne LETT ha skjult graviditeten for folk.

9+2 her. Ser bare tjukk ut (er i "godt hold" til vanlig også), men plutselig var det flere bukser og knappebluser som ikke passa, gitt..

Jeg går også på samme kvalmenedstillende for å holde kvalmen i sjakk, men jeg har også følt meg mye mindre kvalm og har nesten ikke ømme pupper. Jeg er 11+1, og begynte å føle meg bedre i forrige uke. Jeg passer derimot nesten ingen av mine bukser lenger, og føler at jeg ikke kan ha på meg annet enn løse klær.

Jeg er også små bekymret selvom jeg har mage.. og gru/gleder meg til UL i neste uke ☺️ Har opplevd SA tidligere (da i uke 6), men må bare krysse fingrene for at alt er bra nå.
Så bra du føler deg bedere! Jeg glemte de pillene en dag og detskulle jeg aldri gjordt. Trodde det gikk fint da jeg følte meg så mye bedre. Men neste dag uten å ha tatt dem var jeg så dårlig og spydde som en idiot sier litt om hvor bra de egentlig virker

Ingen ordentlig mage her heller, bare gått opp litt i vekt :dead: ser egentlig bare litt tjukkere ut (jeg er i utgangspunktet slank og veltrent, så denne perioden er IKKE gøy).. på kvelden derimot ser jeg jo 6 mnd gravid ut fordi jeg blir så sinnsykt oppblåst..

Magen min er stor, men føler det er veldig lite gravidmage. Kjennes kanskje bittelitt strammere ut enn vanlig helt nederst over tissen. Føler det er det som er gravidmagen mens den svære magen over der er pga luft, treg fordøyelse, alt for mye pizza de siste ukene, osv. :dead:

Gruer meg til å begynne å jobbe igjen, er 11 uker neste uke og føler meg som en hvalross, men ikke noe særlig gravidmage. Bruker normalt ettersittende klær, men nå må det handles noen oversized t skjorter og puppene har jo blitt gigantiske!!

Gruer meg til å begynne å jobbe igjen, er 11 uker neste uke og føler meg som en hvalross, men ikke noe særlig gravidmage. Bruker normalt ettersittende klær, men nå må det handles noen oversized t skjorter og puppene har jo blitt gigantiske!!
Samme her!! Nesten ingen av de vanlige klærne passer eller er behagelige. Samtidig passer ikke gravidbukser heller lenger. Kan heldigvis gå med kjoler på jobb, men de fleste jeg har er for stramme over magen til at jeg kan gå med dem uten å avsløre noe. Blir faktisk lettere å kle seg etter hvert som magen blir større og gravidtøy passer bedre!

Back
Topp