10 års jubileum og 6 år siden vi feiret bryllup

2søte

Gift med forumet
I dag er det 10 år siden jeg ble sammen med mannen min og 6 år siden vi feiret bryllup med velsignelse i kirka og selskap (giftet oss hos sorenskriveren 1. november året før, men feiret ikke da, kjørte flytting den dagen [8|]). Og i dag mannen min laget en nydelig middag til oss; bruchetta til forrett og kylling med gratinerte poteter og salat til hovedrett, med vin til (noe vi stort sett aldri har) og så skal vi kose oss med jordbær til dessert i kveld. [:D] Nå er han ute og klipper plen mens jeg rydder opp igjen etter matlaginga hans (stort sett han som både lager mat og rydder opp det meste her, mens jeg gjør andre ting), legger sammen klær, rydder opp masse leker etter snuppa og prøver å rekke over alt det masse andre som skulle blitt gjort her mens jentene sover i hvert fall ei lita stund, stadig en av de som skriker i kveld (minstesnuppa har ikke lagt seg enda, men hun ligger og skifter mellom å være fornøyd og misfornøyd).

GRATULERER så mye til dere[:)] Så koselig dere har hatt det i dag. Håper dere får en koselig kveld også!!!
Klem!

Takk!

Eneste er at jeg føler meg litt gammel nå da med tanke på 10 ÅRs jubileum. Synes egentlig det er veldig lenge, men ble jo sammen da jeg var 16,5 da så. Men tida går fort.

Nå har begge jentene sovnet og det er snart klart for jordbær! [:D]

Gtarulerer så masse med dagen[:D]

Back
Topp