1

Bkno0879822

Blir kjent med forumet
Er det mangen som lekker fra brystene? Og hvortid er det normalt å begynne å produsere melk? Virker som dei fleste har begynt å lekke :)

Lekker ikke enda, er uke 22. Tror ikke jeg lakk for enda lenger ut i de 2 første svangerskapene heller.

Lekker ikke, er 29+1, kommer kun om jeg klemmer.

Lekker litt, dette er tredje barnet. Lekt litt siden rundt uke 20. Med nr1 lakk jeg mye fra rundt uke 22, samme med nr2 men jeg amma mens jeg var gravid da også.

Jeg lekker mye, er i uke 29+1 å har lekket veldig lenge så keg begynte veldig tidlig!
Jeg har til og med måttet begynne med ammeinnlegg! ;o

Er gravid med nr 3 i uke 25+4 og det kommer ingenting når jeg klemmer engang... Med de to første kom det veldig tidlig... Syntes dette er rart!!

Jeg prøvde å klemme litt for en stund siden, er uke 28 snart, men fikk ikke ut en dråpe engang... Så ingenting her enda nei:)

Jeg er i uke 30, lekker hver natt og litt på dagen om brystet blit klemt. Har gjort det i hvert fall en 5-6 uker nå. Lekket like tidlig med storesøster

Har lekket hver natt de siste dagene. Er 28+1. Men kommer ingenting når jeg klemmer. Så sengen blir fort flekkete

28 uker I dag kom faktisk litt når jeg klemte.. ikke gjort det tidligere.. hehe.. :P

Kom noen dråper ganske tidlig, lurer på om det var rundt uke 15-16 :)
Nå kommer det ganske mye hvis puppen kommer i press, men ikke sånn at jeg trenger innlegg. er 1.gangsfødene.

Har kommet en dråpe nå og da den siste måneden, men den siste uken nå så renner det ut, dag og natt.. Har begynt med innlegg.

Ikke spesielt kjekt her og nå, menmen sånn er det! :) håper det går greit med bikini i sommer.

Det er forresten vondt i brystene av og til nå. Plutselig smerte som går raskt over. Er 29+1

Det er forresten vondt i brystene av og til nå. Plutselig smerte som går raskt over. Er 29+1

Ja sånn merker jeg også, er begynt og bli ømme igjen, er i uke 28.

Kom ett par dråper da jeg klemte ca uke 15-16. Nå er det ingenting og brystene er verken store eller ømme. Venter 3. barnet er i uke 31.
Eksploderer vel med det samme ungen har ploppet ut :p

Back
Topp