1

ORIGINAL: Råsa Muffin

Asså! Jeg tenker noen ganger på hvordan det barnet hadde sett ut, hvordan det hadde vært, hvor gammelt det hadde vært .. hvordan det hadde vært å ha ett barn til, så tett på de to andre osv. Men jeg vet i hjertet mitt at det var rett valg, jeg hadde ikke hatt energi til tre barn da, aldri .. Jeg var totalt utslitt fra før av! Og i din situasjon ville jeg absolutt gjort det samme som deg [:)]

signerer det som er uthevet.
Også må jeg si at jeg angrer egentlig veldig mye, og tenker veldig ofte på det!

Men hadde jeg vært i din situasjon så hadde det nok vært annerledes.
Høres ut som du har tatt det rette valget. Lykke til![:)]

ORIGINAL: Gollemor

Det høres ut som en riktig avgjørelse for deg.
Og det virker svært gjennomtenkt.

Nå trakker jeg kanskje på tær, og går inn på ting som er veldig privat og sårt, men om du er ferdig med barn- eller om helsa de (både den psykiske og fysiske) gjør at du ikke bør få flere barn, kanskje du bør å bli sterilisert? Jeg aner ikke om det kan gjøres samtidig, men ut fra det du skriver så tror jeg du kvalifiserer (uansett alder vil jeg tro).
Da bli du i alle fall ikke satt i en slik situasjon mer, for det er jo ingenting annet enn en skrekkelig belastning!

Ikke meningen å være slem eller ubehagelig mot deg! Skjønner du har det tøft fra før.
*klem*

går helt fint du..jeg har en helse som kan bygges opp omjeg gir det flere år..den varierer veldig fra dag til dag og jeg trener myyyye for å styrke den fysiske helsa mi.
Jeg er bare 23 år gammel så jeg tror ikke jeg har lyst sterilisere meg nei..men inn med en spiral skal jeg med en gang etterpå.

Jeg ønsker meg veldig tre barn,men tiden år vise. Akkurat nå må jeg trene og komme meg etter forige svangerskap

ORIGINAL: *mumfie*

Sender deg en stooor klem [:)]

Har selv gjort det, og angrer heller ikke.

ORIGINAL: MammaGutten

*lister meg ut av tråden* 

Jeg har ikke tatt abort, men har vært nære på. Da anbefalte legen min meg å skrive ned hvorfor en abort var riktig for meg der og da, slik at hvis jeg en gang angret kunne jeg se tilbake på hvorfor jeg tok dette valget. Synes det var et godt råd, så anbefaler deg å gjøre det samme![:)]

Ønsker deg masse lykke til![:)]

Jeg skulle egl hatt en til på 8 år nå. Tenker av å til fortsatt på h*n. Men jg var bare var ikke klar for barn da jg var 17 år[:(] Brukte beskyttelse, men blei gravid for det.

Tenker ofte på hva som kunne vært, hvordan h*n hadde sett ut osv. Men veit med meg selv jg tok det rette valget.

Ønsker deg lykkte til og måtte du ha tatt det rigtige valget for deg[:)]

litt tøfft den første tiden.. men kan ikke gå å tenke på det iall evighet, så slo meg til ro med at min avgjørelse var rett, og nå tenker jeg ikke på det lenger [:)]

ORIGINAL: Gollemor

Det høres ut som en riktig avgjørelse for deg.
Og det virker svært gjennomtenkt.

Nå trakker jeg kanskje på tær, og går inn på ting som er veldig privat og sårt, men om du er ferdig med barn- eller om helsa de (både den psykiske og fysiske) gjør at du ikke bør få flere barn, kanskje du bør å bli sterilisert? Jeg aner ikke om det kan gjøres samtidig, men ut fra det du skriver så tror jeg du kvalifiserer (uansett alder vil jeg tro).
Da bli du i alle fall ikke satt i en slik situasjon mer, for det er jo ingenting annet enn en skrekkelig belastning!

Ikke meningen å være slem eller ubehagelig mot deg! Skjønner du har det tøft fra før.
*klem*

signere faktisk denne..god klem, håper det går bra for deg i ettertid.

Jeg var ikke gamle jenta der jeg lå å tok abort.. Men, den dag idag lurer jeg jo på om det hadde vært enn gutt elle jente.. Hvordan h*n hadde sitt ut.. Skulle vært 5 år i år... Men, jeg tenker heller på det nydelig barnet jeg har nå å priser med heldig som har det.. [:)]

Å det synes jeg du også skal tenke! Tenk på de vakre barna dine.. Alt det morsomme de finner på, lærer seg.. Det er utrolig![:D]

Så om du "mister" en.. Så har du fremdeles to. Å du kan si du er "3"barns mor fordet om.. Selvom siste man ikke kom til verdens som dere ønsker dere..

ORIGINAL: Frøken navnløs

Jeg var ikke gamle jenta der jeg lå å tok abort.. Men, den dag idag lurer jeg jo på om det hadde vært enn gutt elle jente.. Hvordan h*n hadde sitt ut.. Skulle vært 5 år i år... Men, jeg tenker heller på det nydelig barnet jeg har nå å priser med heldig som har det.. [:)]

Å det synes jeg du også skal tenke! Tenk på de vakre barna dine.. Alt det morsomme de finner på, lærer seg.. Det er utrolig![:D]

Så om du "mister" en.. Så har du fremdeles to. Å du kan si du er "3"barns mor fordet om.. Selvom siste man ikke kom til verdens som dere ønsker dere..

For å være ærlig så ville jeg synes det var drøyt om en som hadde født to barn og tatt en abort hadde gått og kalt seg for 3-barnsmor. Man mister ikke når man tar en provosert abort, man velger bort! Folk skal få mene om det som man vil, men å se på det som at man har mistet og er "englemamma" eller noe blir for meg helt usmakelig!

Jeg tok abort for snart 6 år siden, og jeg har ikke angret en eneste dag. Tenker aldri på det! Så jeg er iallefall helt sikker på at jeg gjorde det riktige valget!

Hei , jeg må bare få poengtere at det er ikke alle som en psykis reaksjon etterpå.
Jeg tok en abort da jeg var 18 og har aldri angret.
Jeg vet med megselv at den ungen hadde ikke fått det godt ( pga sykdom hos meg).
Kanskje litt sårt å tenke på av og til, er sikker på at det hadde blitt en gutt[&o]
Men er absolutt ikke noe jeg sliter med eller har slitt med siden.
Lykke til, klem

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ville bare si lykke til,og det høres ut som om du har tatt det rette valget...=)
*klem*

ORIGINAL: *mumfie*

Sender deg en stooor klem [:)]

Har selv gjort det, og angrer heller ikke.

ORIGINAL: Zera

litt tøfft den første tiden.. men kan ikke gå å tenke på det iall evighet, så slo meg til ro med at min avgjørelse var rett, og nå tenker jeg ikke på det lenger [:)]
sign...

ORIGINAL: SnuppaogLillebror

gjør som frk.villitrusa og sier lykke til....

hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg nok gjort det samme...

jeg tror det er lettere psykisk når man har barn fra før av egentlig.. kjenner en god del som har barn og som har tatt abort også i ettertid,og de har det bra..men kommer jo også an på grunn for at mann tar aborten.. og så kjenner jeg noen som ikke har barn men som har tatt abort,og de sliter mye mer psykisk!

men som du selv sier så virker det også ut som du har en god grunn som også sikkert gjør det lettere i ettertid,og når hu har trent deg frisk og sånn så kanskje muligheten til et barn til passer bedre da?[:)]

ORIGINAL: IdaK

For å være ærlig så ville jeg synes det var drøyt om en som hadde født to barn og tatt en abort hadde gått og kalt seg for 3-barnsmor. Man mister ikke når man tar en provosert abort, man velger bort! Folk skal få mene om det som man vil, men å se på det som at man har mistet og er "englemamma" eller noe blir for meg helt usmakelig!

Signerer IdaK, ærlig talt.[&:]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

Signerer jeg og, det er noe av det merkeligste jeg har lest her inne tror jeg[8|]

ORIGINAL: ©Smartass For Life!

må signere her jeg også[&:]

Back
Topp