1

cathkal

Gift med forumet
1

Asså! Jeg tenker noen ganger på hvordan det barnet hadde sett ut, hvordan det hadde vært, hvor gammelt det hadde vært .. hvordan det hadde vært å ha ett barn til, så tett på de to andre osv. Men jeg vet i hjertet mitt at det var rett valg, jeg hadde ikke hatt energi til tre barn da, aldri .. Jeg var totalt utslitt fra før av! Og i din situasjon ville jeg absolutt gjort det samme som deg [:)]

Ville bare si lykke til,og det høres ut som om du har tatt det rette valget...=)
*klem*

høres ut som du har tatt det rette valget for din egen del...

å når du har den grunnen til og ta abort så tror jeg det vil bli letter for deg og ikke klandre deg selv osv....

det er en grun til det... og jeg hadde nok gjort det samme om jeg var i din situasjon...

lykke til dette kommer til og gå bra skal du se... klem

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Ville bare si lykke til,og det høres ut som om du har tatt det rette valget...=)
*klem*

Signerer denne jeg[:)]

ORIGINAL: Råsa Muffin

Asså! Jeg tenker noen ganger på hvordan det barnet hadde sett ut, hvordan det hadde vært, hvor gammelt det hadde vært .. hvordan det hadde vært å ha ett barn til, så tett på de to andre osv. Men jeg vet i hjertet mitt at det var rett valg, jeg hadde ikke hatt energi til tre barn da, aldri .. Jeg var totalt utslitt fra før av! Og i din situasjon ville jeg absolutt gjort det samme som deg [:)]

Samme her!

Og de tankene har egentlig begynt å komme først nå i det siste. Angrer ikke på det, men undres noen ganger.

ORIGINAL: *Iwanna humpalot*

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

*klem*

Signerer denne jeg[:)]

Tusen takk for mangen støttende tanker.

Jeg er ikke i tvil om at dette er riktig gjøre.
Bare håper det ikke blir for tungt i ettertid siden jeg sliter en del med psyken på grunn av helsa fra før

Jeg sier også lykke til, sitter i nesten lignende situasjon og enda ikke har bestemt meg. Håper det går mest mulig psykisk skånsomt for deg, ut fra det jeg leser ser det ut som du har tatt det riktige valget!

ORIGINAL: sandnes86

høres ut som du har tatt det rette valget for din egen del...

å når du har den grunnen til og ta abort så tror jeg det vil bli letter for deg og ikke klandre deg selv osv....

det er en grun til det... og jeg hadde nok gjort det samme om jeg var i din situasjon...

lykke til dette kommer til og gå bra skal du se... klem

Signerer her!

Jeg tok abort da jeg var 17 år. Husker jeg hadde masse drømmer, om første ord, førstes skritt osv. Det var tungt, men gikk gradvis over i løpet av ett år.

Jeg har aldri angret på valget, jeg vet det var det rette for alle parter. Det hjelper veldig. Men tenker av og til på spiren som var der. Hun hadde vært 12 år nå :)
Men jeg tror det muligens er tyngre psykisk når man har barn fra før.

Høres ut som du har tenkt masse på dette.

Masse lykke til!

Ønsker deg masse lykke til!!
Hadde nok gjort det samme hadde eg vert i dine sko,høyres ikkje enkelt ut:(
Godt du har to flotte barn fra før som du kan kose deg masse sammen med!! :)
Stor Klem:)

ORIGINAL: *Zephyre*

Jeg tok abort da jeg var 17 år. Husker jeg hadde masse drømmer, om første ord, førstes skritt osv. Det var tungt, men gikk gradvis over i løpet av ett år.

Jeg har aldri angret på valget, jeg vet det var det rette for alle parter. Det hjelper veldig. Men tenker av og til på spiren som var der. Hun hadde vært 12 år nå :)
Men jeg tror det muligens er tyngre psykisk når man har barn fra før.

Høres ut som du har tenkt masse på dette.

Masse lykke til!

Ja har tenkt nøye over dette og skrevet meg lister over positive og negative sider ved dette..men desverre i min situasjon kommer dette til bære med seg mye negativt i forhold til meg selv og de barna jeg har fra før..jeg liker ikke tanken på å føle meg enda mer utilstrekkelig..jeg vil leve og ha de bra og behandles og ta vare på den lille helsa jeg har igjen.

Ja er de tankene som skremmer meg, men godt høre at det avtok hos deg da og at de er bedre nå.
Takk for gode ord[:D]

ORIGINAL: *mumfie*

Sender deg en stooor klem [:)]

Har selv gjort det, og angrer heller ikke.

Godt og høre at det har gått bra for deg..håper det blir likedan for meg [:D]

Ha en nydelig dag[:D]

Det høres ut som en riktig avgjørelse for deg.
Og det virker svært gjennomtenkt.

Nå trakker jeg kanskje på tær, og går inn på ting som er veldig privat og sårt, men om du er ferdig med barn- eller om helsa de (både den psykiske og fysiske) gjør at du ikke bør få flere barn, kanskje du bør å bli sterilisert? Jeg aner ikke om det kan gjøres samtidig, men ut fra det du skriver så tror jeg du kvalifiserer (uansett alder vil jeg tro).
Da bli du i alle fall ikke satt i en slik situasjon mer, for det er jo ingenting annet enn en skrekkelig belastning!

Ikke meningen å være slem eller ubehagelig mot deg! Skjønner du har det tøft fra før.
*klem*

Høres ut som et bra valg.
Jeg vil bare si at jeg er ikke en av de som ståtter sånn i alle situasjoner.
Men jeg syns valget ditt er både fornuftig og bra ! Noen ganger må man faktisk sette sin egen helse først.

Ønsker deg masse lykke til og håper alt går fint og er over fort.

Back
Topp