Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Råsa Muffin
Asså! Jeg tenker noen ganger på hvordan det barnet hadde sett ut, hvordan det hadde vært, hvor gammelt det hadde vært .. hvordan det hadde vært å ha ett barn til, så tett på de to andre osv. Men jeg vet i hjertet mitt at det var rett valg, jeg hadde ikke hatt energi til tre barn da, aldri .. Jeg var totalt utslitt fra før av! Og i din situasjon ville jeg absolutt gjort det samme som deg [:)]
ORIGINAL: *Iwanna humpalot*
ORIGINAL: Frk.VilliTrusa
Ville bare si lykke til,og det høres ut som om du har tatt det rette valget...=)
*klem*
Signerer denne jeg[:)]
ORIGINAL: sandnes86
høres ut som du har tatt det rette valget for din egen del...
å når du har den grunnen til og ta abort så tror jeg det vil bli letter for deg og ikke klandre deg selv osv....
det er en grun til det... og jeg hadde nok gjort det samme om jeg var i din situasjon...
lykke til dette kommer til og gå bra skal du se... klem

ORIGINAL: *Zephyre*
Jeg tok abort da jeg var 17 år. Husker jeg hadde masse drømmer, om første ord, førstes skritt osv. Det var tungt, men gikk gradvis over i løpet av ett år.
Jeg har aldri angret på valget, jeg vet det var det rette for alle parter. Det hjelper veldig. Men tenker av og til på spiren som var der. Hun hadde vært 12 år nå :)
Men jeg tror det muligens er tyngre psykisk når man har barn fra før.
Høres ut som du har tenkt masse på dette.
Masse lykke til!