1 uke

munter

Forumet er livet
på overtid er jeg nå...[:@][&:][:'(][&o][:o][:(][:(]

[&o]synessyndpåmegselvnåja[&o]

Begynner å lure på om jeg kanskje ikke er gravid alikevel jeg..[8|]

Bare lagt på meg og fått luft i magen..[:o]

Og sparkene i magen er bare fantomsmerter...[&:]

Det blir vel min tur snart også, det bare føles ikke sånn ut nå.[&o]
Det var dagens klage fra meg.[8|]

Men jeg kjenner vesla holder på inne i magen så det er kos da, er ikke bare negativt dette, men jeg vil heller holde og se henne nå da[:D]

HEI MUNTER!!!!!

Jeg føler med deg jeg altså!!! Det er ikke så moro å gå over tiden kan jeg tenke meg.......
Fint at du koser deg med sparkene i magen, men skjønner godt at du heller vil at den lille skal komme ut!
Satser på at det snart er din tur. Krysser fingrene for deg jeg nå! [:)][:)][:)]

Håper at det ikke går så lenge til nå, før du kan holde din lille i armene!! Krysser fingrene for deg
Det MÅ jo være din tur snart.

Lykke til

Åja, kan tenke meg du er litt lei nå.. Jeg er lei, å har ikke begynt å gå på overtid enda! Stakkar! Innen noen dager nå så er hun ute[:D] Plutselig skjer det vet du, ingen forvarsel[:)]

Hva skal til for at disse babyene skal komme da??? har de det så fryktelig godt der inne?? Og alle føder jo her inne også da... synes alle får før termin også jeg! Men er jo snart alle sin tur da [:D]

Skjønner du er lei nå. Hvor lenge over kan man egentlig gå?

Trodde det var 2 uker for førstegangsfødende og 3 uker for flergangsfødende... men det varierer kanskje litt... [8|][8|]

Tror jeg også kommer til å gå på overtid, har ingen symptomer på at kroppen forbereder seg til fødsel, men det er ikke alle som får det kanskje.. har litt stikking i underlivet men det har jeg hatt en godt stund og siden jordmor ikke sier noe på det så er det vel ikke unormalt..

Lykke til i allefall, håper nurket ditt kommer snart.

Takk for lykke ønskninger og gode tanker[:D]

Jeg skal på overtids time om en uke og da får jeg vite hva som skjer videre, så er ikke helt sikker på hvor lenge de lar meg gå over tiden men det er nok maks 3 uker.

Back
Topp