1 uke!!!!!!!!! liten oppdatering..:) :)

mirakelimage

Glad i forumet
da er Adrian 1 uke!!!!!!!!!!!!!  han har ligget uten respitator i 3 dager og er fremdeles stabil og puster sjøl!!...

I dag har jeg fått ha sønnen min ppå brystet for 1 gang!! å for en ubeskrivelig følelse... jeg er så bergtatt og forelsket og ja betatt på samme tid.. han reagerte veldig positivt og var nede i 28% oksygen mens han lå å klemte litt på puppen min med de små fingrene mine.. jeg lå leenge å bare kjendte på rytmen av pusten hans å nynnet for oss begge... utrolig at det har gått så bra,og etter dette kommer jeg til å sveve uansett!!
mammahjertet eksploderer nesten....

Gratulerer så mye med 1 uke:) så utrolig flink han er!![:D]tusen takk for oppdatering.
Håper virkelig at det går bra med dere. Tenker på dere!

Klemmer fra meg til dere.

Så fint å lese at det går bra med han![:D]
Lykke til videre!

Så godt å høre!! Gratulerer så mye med 1 uke :) 

ORIGINAL: AMAF

Kjempe herlige nyheter;o)!! Gratulerer med en uke[:)]

[:)]

Kjempe nyhet!! Gratulerer så mye m en uke[:D] Lite mirakel og en skikkelig fighter Adrian!![:D] Håper fremgangen fortsetter.
Masse lykke til videre[:)]

så bra!!Gratulerer med en uke,måtte mange flere komme 

Gratulerer[:)][:)] Så bra!! Masse lykke til videre![:)]

ORIGINAL: Number2

Kjempe nyhet!! Gratulerer så mye m en uke[:D] Lite mirakel og en skikkelig fighter Adrian!![:D] Håper fremgangen fortsetter.
Masse lykke til videre[:)]

ORIGINAL: VOGA

Gratulerer så mye med 1 uke:) så utrolig flink han er!![:D]tusen takk for oppdatering.
Håper virkelig at det går bra med dere. Tenker på dere!

Klemmer fra meg til dere.

Gratulerer så mye med en uke!!!!! [:D]

Gratulerer<3 håper virkelig alt går bra med dere , tror han er en sterk kar<3

ORIGINAL: *mamma87*

ååå!!For en gledelig nyhet!!Blir så glad på deres og lille Adrians vegner!
Sterk liten krabat han lille adrian[:)]

Masse lykke videre til dere!!

Gratulerer så masse med at Adrian er en uke!!! :) Masse lykke til videre! Han er en skikkelig tøffing![:D]

Grattis! så gøy at det går så bra! lykke til videre!

For en kjempe nyhet!![:)]

Back
Topp