1 uke igjen

LibeH

Elsker forumet
Å gud hvor tiden snegler seg avsted da [8|]
Får jo mark av å gå slik å vente, men om ei uke på denne tiden har vi vært på ordinær ul [:D]
Kunne bare dagene fly avgårde nå, vær så snill da Gud

[:D][:D]Kjenner til toldmodighetstesten.... Har ultralyd på fredag vi da, men det er jo sååååå lenge til.

Håper dagene går fort for oss (prøver å ikke tenke på det, for at tiden skal gå fortere)[&:]

Er jo umulig å ikke tenke på det jo vennen, er jo det enneste folk rundt meg snakker om å, for jeg var jo smart å dele ul dato inne på fb og med venner [8D] Vi fr fortsette og oppmuntre værandre hvertfall, da går det kansje litt lettere? [:D]

Eg skal i morra!! og har vore veldig tålmodig og rolig heilt fram til no!! Men trur det gikk opp for meg i går kveld at SHIT - på tirsdag får eg faktisk SJÅ det som er inne i magen min!!! hehe...

har på fredag jeg også, og kjenner at tiden snegler seg litt avgårde. Heldivis har vi mye å gjøre
på jobb denne uken[:)]
Lykke til, til alle som ikke har vært enda[:D]

Synes det var så lenge til jeg skulle på Ul, men vips, så kom jo den dagen og! Lykke til!

Vi og skal om 1 uke[:)] Gleder oss kjempe masse, selv om vi har sett nurket to ganger allerede[:)]
Lykke til alle som skal i fremtiden[:)]

Jeg skal også på fredag [:)] Syns virkelig det er på tide. Da er jeg 20 uker på vei. Men det blir moro å se det lille nurket [:D]

Back
Topp