dumidalia
Gift med forumet
HAha så rart jeg får prøve å legge de inn på nytt om det går... Nå husker jeg ikke hva jeg måtte for å få riktig da...
Men kanskje det er feil hos flere? Hva ser du hos meg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
HAha så rart jeg får prøve å legge de inn på nytt om det går... Nå husker jeg ikke hva jeg måtte for å få riktig da...
Men kanskje det er feil hos flere? Hva ser du hos meg?
Ja, det stemmer.. Dette var merkelig.. =)Dette ser jeg hos deg:
Ja, det stemmer.. Dette var merkelig.. =)
Ja, nå er du 33+4 og rampen er 1 år, 8 mnf og 3 uker =)
Funker som bare det nå!
Ettersom du blir satt i gang tre uker før termin, ville jeg ha sagt at du er høygravid 40 dager før du blir satt i gang, jeg
Å være høygravid har vell ikke noe med når man får ungen eller ikke. Men hvor mange dager det er igjen til TERMIN ikke fødselHehe... Ja, kanskje jeg bare skal si det sånn
Å være høygravid har vell ikke noe med når man får ungen eller ikke. Men hvor mange dager det er igjen til TERMIN ikke fødsel
Hehe ja du sier noe der Jeg svarer som regel at jeg er snart høygravidJada, det er sant. Men føler meg så høygravid, og ser høygravid ut, så føles rart å ikke være det Hadde vært så lettvint å bare kunne svare "ja" når folk spør (og det er ikke sjelden).
Ja akkurat hvert med på en diskusjon om det derNår de regner termin til 40+3 så er man høygravid når man er 34+5. Og regner de termin til 40+2 så er man 34+4 De regner terminen min til 40+3. Nå er jo jeg 37+1 da. Snek litt fra desember.