Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er vel en uke og to dager? Er det ikke 34+4 som er høygravid?
Er 34+4 ja, stemmer det Er 33+4 nå og 47 dager igjen
Shit! Det kommer til å bli fødsler her om ikke alt for lenge.. Kommer jo helt sikkert noen babyer i slutten av desember, om en måneds tid.. Spennende tider Glad jeg kan sitte og følge med på mange fødsler før jeg selv skal i ilden Jeg har 75 dager igjen..
Det får vi nok helt sikkert, men håper at det ikke blir så kjempemange og at de som føder i desember ikke er prematureJa, nå er det ikke lenge igjen! Jeg gjetter på at vi får fødsler i begynnelsen av desember også, jeg.. Jeg har 55 dager igjen
Ja, satser på det!Det får vi nok helt sikkert, men håper at det ikke blir så kjempemange og at de som føder i desember ikke er premature
Ja, snart er det vårt forum sin tur! Det kjentes ganske langt unna i starten. Men det er nok ikke lenge til de første kommer nå.Shit! Det kommer til å bli fødsler her om ikke alt for lenge.. Kommer jo helt sikkert noen babyer i slutten av desember, om en måneds tid.. Spennende tider Glad jeg kan sitte og følge med på mange fødsler før jeg selv skal i ilden Jeg har 75 dager igjen..
Jeg synes det er så utrolig rart å tenke på at det snart blir fødsler her inne, for jeg synes det er så uendelig lenge til enda at jeg skal få Men det blir kjempespennende å følge medJa, snart er det vårt forum sin tur! Det kjentes ganske langt unna i starten. Men det er nok ikke lenge til de første kommer nå.
Aha, jeg så bare på tickeren din, jeg =) Men hurra!
Det gjetter jeg også! Mange som føder tidlig! Men nå er vi ikke så mange aktive her da... så får se...Ja, nå er det ikke lenge igjen! Jeg gjetter på at vi får fødsler i begynnelsen av desember også, jeg.. Jeg har 55 dager igjen
Ser du noe annet på tickeren min kanskje? hmmm.. Men ser jeg tokk litt feil! Den har jo endra seg føre tolv og jeg var inne er rundt ellve. Så er jo i dag det er 1 uke Men er jo heller ikke morgen som du så? rare greier...
Ettersom du blir satt i gang tre uker før termin, ville jeg ha sagt at du er høygravid 40 dager før du blir satt i gang, jegHøygravid er et flytende begrep for meg denne gangen, siden jeg bærer på to. Er jo nå som ei fødeklar som har én baby i magen, så føler jeg for lengst er forbi høygravid
Nå står det at du er 33+2 og har 49 dager igjen..
Så rart står ikke det der jeg ser... Kanskje jeg må legge den inn på nytt da?? Bah :/
Her er det slik jeg ser den:
HAha så rart jeg får prøve å legge de inn på nytt om det går... Nå husker jeg ikke hva jeg måtte for å få riktig da...Så rart!! Det er også to dager feil på den andre tickeren din, slik jeg ser det. Står 1 år, 8 mnd, 2 uker og 5 dager...