1 uke igjen........

lennypenny

Forumet er livet
VIP
September 2012
til the big due date! Lurer på om det blir før eller etter....Helt sikkert etter...
Hehe...
Skulle gjerne håpet at det skjedde snart, er så sliten...Og nå har ryggen startet å klikke også.. Låser seg sånn plutselig, og da klarer jeg ikke gjøre noe...
Vet det er forbigående og helt vanlig hehe.... Men, er lei!
KLAGEDAG! :D

Lov å klage litt ;) Her er det 5 dager igjen til termin som er på mandag. Litt lei innimellom jeg og... Men er sååå innstilt på overtid at det går liksom greit.

Plutselig har tiden gått kjempefort og babyen kommer når den er klar =) 

henger meg med på å klage jeg å :) har 11 dager ijen, men sliter sånn med å sove om natta at jeg er kjemmå sliten pga av det. .  jeg har ventet i flere dager allerede, førstemann komm 14 dager før tia, så innstillingen har vert litt i håp om å få før tiden her nå også. .

Jag är också drittlei!!!!! termin på fredag, moden och 2cm öppen men VART ÄR MINA RIER! Sitter och väntar på gubben som kommer hem vid 22 då ska vi ut på powerwalk och jag ska se till att få mig en färdknäpp och hoppas att de hjälper. Hade varit coolt och föda på termindatoen ;P

Förstår godt att dere er lei jenter!!! Men håll ut!! Och vila mest muligt!! Plutselig så starter det!!! :) Massa lycka till!!! :)

så spennendeSender deg masse fødestøv

mammas_elskling skrev:
Jag är också drittlei!!!!! termin på fredag, moden och 2cm öppen men VART ÄR MINA RIER! Sitter och väntar på gubben som kommer hem vid 22 då ska vi ut på powerwalk och jag ska se till att få mig en färdknäpp och hoppas att de hjälper. Hade varit coolt och föda på termindatoen ;P

Hva i alle dager betyr färdknäpp??? :p Ble så nysgjerrig... ;) Lykke til på termindagen din idag ;) Jeg er 40 uker idag :)

lillepolly skrev:

mammas_elskling skrev:

Hva i alle dager betyr färdknäpp??? :p Ble så nysgjerrig... ;) Lykke til på termindagen din idag ;) Jeg er 40 uker idag :)

Hehe de kallas de i Sverige när man har sex för att få fart på grejerna ;)

mammas_elskling skrev:

lillepolly skrev:

mammas_elskling skrev:

Hehe de kallas de i Sverige när man har sex för att få fart på grejerna ;)

Hihi ;) Tenkte det kunne være noe sånt. Prøvde til og med google translate, men var ikke mye hjelp der :p 

mogwai88 skrev:
jeg er også LEI!!!!!

Uff ja! Bra vi er flere :) Hvor lenge har du igjen til termin da?

Back
Topp