1 uke igjen<3

mamma til snart 3<3

Andre møte med forumet
jeg synes da er heilt uvirkelig at det er bare 1 uke igjen til ordinær ul:) kjenne jeg kunne ikke gledd meg meir:D er masse liv i magen og bare vellstand. hvor mange er da som har vært på ordinær ul? for de som ikke har vært, har dåke noe følelse på hvilken kjønn dåke får?? synes tiden i dette svangerskapet går utroligt fort.. er jo snart halveis<3

Jeg har to uker igjen til ordinær ultralyd.. Gleder meg jeg også.. Kjenner liv stort sett daglig nå her også, og gleder meg over hvert lille livstegn..

Har stort sett hatt en guttefølelse, og guttenavnet er klart (nesten iallefall).. Slik var det med førstemann også.. Men nå begynner jeg å tvile litt mer på min egen følelse av kjønn.. :D

I morgen er det en uke igjen til meg :)
Tiden har gått fort frem til nå. Håper tiden går fort frem til ultralyden også :D

Lykke til :)

Tiden har gått fort frem til nå. Håper tiden går fort frem til ultralyden også :D

Jeg har UL på fredag. Har hatt dårlig med magefølelse denne gangen...er veldig usikker!! Får se om et par dager nå...håper bare at vi får vite det da!! Ellers klikker jeg...

Skal på onsdag. Gleder meg veldig! Har jentefølelse, men vi får se.. Har ikke kjent så mye liv og er bekymret for det, bare noe innimellom som jeg tror kanskje kan være noe, men ikke sikker.. Er uke 18 nå. Burde jeg ikke kjenne det godt da?

PetronellaMor skrev:
Skal på onsdag. Gleder meg veldig! Har jentefølelse, men vi får se.. Har ikke kjent så mye liv og er bekymret for det, bare noe innimellom som jeg tror kanskje kan være noe, men ikke sikker.. Er uke 18 nå. Burde jeg ikke kjenne det godt da?

Jeg tror at det er vanlig å ikke kjenne så mye enda. Det er vel etter uke 20 at man skal kjenne liv hver dag. Hvis du er førstegangsfødende så er det i alle fall vanlig å ikke kjenne mye. Jeg kjente ingenting nesten forrige gang før UL. Nå kjenner jeg litt mer tror jeg, men likevel ikke mye.

Back
Topp