.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Isj ja. Skjønner hva du mener. Går mye i halvfluffy klær her, men jeg tror jeg kanskje ser feitere ut med for fluffy klær. Har kjøpt meg noen ponchoer som jeg tror demper det småfeite uttrykket uten at jeg ser ekstra feit ut pga posete klær.Årh! Hadde helt glemt den bløtfeite vemmelige oppblåste 1 trimester magen
Man er hverken fugl eller fisk bare bløtfeit og alle tenker «haha litt ekstra påskeflesk der ja». Fysj! Føler meg ikke vel i noe som helst av klær!![]()

ENIG!!! Helt jævlig. Har ingen klær som funker og føler at alle ser rart på meg. Hadde verdens lengste dag i dag - måtte stå opp kl.04 (!!) for å rekke et fly og var i møte hele dagen. Hjemme 20:30, følte meg feit og slapp og trøtt hele dagen og ser jo seriøst ut som om jeg er halvveis, bare i slapp versjonGikk med åpen buksesmekk og laaaaang singlet under en bluse. Stilig ja..
må sies at jeg fortsatt har litt mage fra forrige svangerskap som var for 9 mnd siden