1 trimester bløtkake mage

Årh! Hadde helt glemt den bløtfeite vemmelige oppblåste 1 trimester magen :wideyed:
Man er hverken fugl eller fisk bare bløtfeit og alle tenker «haha litt ekstra påskeflesk der ja». Fysj! Føler meg ikke vel i noe som helst av klær! :(
Isj ja. Skjønner hva du mener. Går mye i halvfluffy klær her, men jeg tror jeg kanskje ser feitere ut med for fluffy klær. Har kjøpt meg noen ponchoer som jeg tror demper det småfeite uttrykket uten at jeg ser ekstra feit ut pga posete klær.

Mine bukser har ikke passet mer enn noen timer av gangen siden uke 4 :p Graviditetsbuksene er fortsatt litt store, men det retter seg kjapt. Nå er jeg så oppblåst og stor i magen (uke 10 + 2) at tightsen strammer også

Jeg er faktisk ikke så oppblåst, er det kun meg som ikke er det?? Men bløtkake mage i den forstand at jeg er deigete derimot:hilarious:

Jeg føler meg diger allerede. Syns magen er svær til å kun være 10+0. Fikk tidlig mage med nr 1 også, men det får da være måte på :D kan ikke skjule den iallefall!

Du er ikke alene om det... og enda verre denne gangen er at magen er mye større, men forsatt blaut -> ergo ser enda feitere ut:hungover:

ENIG!!! Helt jævlig. Har ingen klær som funker og føler at alle ser rart på meg. Hadde verdens lengste dag i dag - måtte stå opp kl.04 (!!) for å rekke et fly og var i møte hele dagen. Hjemme 20:30, følte meg feit og slapp og trøtt hele dagen og ser jo seriøst ut som om jeg er halvveis, bare i slapp versjon:( Gikk med åpen buksesmekk og laaaaang singlet under en bluse. Stilig ja..

ENIG!!! Helt jævlig. Har ingen klær som funker og føler at alle ser rart på meg. Hadde verdens lengste dag i dag - måtte stå opp kl.04 (!!) for å rekke et fly og var i møte hele dagen. Hjemme 20:30, følte meg feit og slapp og trøtt hele dagen og ser jo seriøst ut som om jeg er halvveis, bare i slapp versjon:( Gikk med åpen buksesmekk og laaaaang singlet under en bluse. Stilig ja..

Hehe nå måtte jeg le... jeg har kjøpt gravidbukse og skulle til gynekolog time for tidlig ul i går. Men glemte at selv ikke gravidbukser er spesielt behagelig når se klemmer midt på en bløtfeit oppblåst mage... så ikkje kjempestilig ut nei, bare som jeg hadde kjøpt meg høyvannsbukser for å skjule 3 rulle pølser på magen uten suksess!

Har gigantisk, oppblåst mage her og. Ubehagelig. Passer ingen klær, og er kvalm. Kjennes ut som jeg konstant har spist noe jeg ikke tåler. Tror det eneste som ikke gjorde det værre var havregrynsgrøt laget kun på vann.

Å! Så bra det er flere. Jeg trodde det bare var meg som fikk en sånn oppblåst, deigete, halvtjukk mage :-D Det ser jo bare ut som jeg har spist altfor mye usunn mat :-(
Synes det er ubehagelig at noe strammer over magen nå, har kjøpt mammabukser, men de er litt store enda. Er 8+0 i dag.

Samme her! Oppblåst og ser flere mnd gravid ut:dead: må sies at jeg fortsatt har litt mage fra forrige svangerskap som var for 9 mnd siden

Back
Topp