Så bra!!
Jeg har også hatt utvendig, ene 8+0 og andre 9+4 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk utvendig jeg også når jeg var på privatOg btw, det ble utvendig! Viste ikke at det gikk så tidlig jeg, men det gjorde vist det
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Du kan ikke bestille privat da? Var det jeg gjorde, og det angrer jeg ikke påÅååå så koslig! Skulle ønske jeg også hadde time til ul snart! Er så bekymret for at jeg bare innbiller meg jeg også og at det ikke er noen inni magen der.. Det hadde vært fryktelig trist
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er sommerstengt nesten overalt og de andre stedene krever henvisning fra lege.. Syns det er forferdelig kjedleig... Skulle gjerne hatt denne uka her..Du kan ikke bestille privat da? Var det jeg gjorde, og det angrer jeg ikke på
Tusen takk alle sammen!!!
Da var det gjort og her fins det liv!! Ble satt noen dager tilbake da, så er herved 7+2! Termindato flyttet to dager frem til 18. MarsFantastisk å høre hjertet banke, og veldig herlig at samboern min var der sammen med meg
Er fortsatt litt i sjokk, men det går nok innover etterhvert!
Hjertefrekvensen var på 145 slagSå nå er det bare å glede seg til ny kontroll i uke 12! Er dyrt, men syns det er verdt det jeg da
Er jo helt teit å tenke sånn når testene er positive, men selv når jeg har sett det med egne øyne og hørt hjertet klarer jeg fortsatt ikke tro helt på det! Må vel stå med ungen i hendene før det skjerÅååå så koslig! Skulle ønske jeg også hadde time til ul snart! Er så bekymret for at jeg bare innbiller meg jeg også og at det ikke er noen inni magen der.. Det hadde vært fryktelig trist
Er jo helt teit å tenke sånn når testene er positive, men selv når jeg har sett det med egne øyne og hørt hjertet klarer jeg fortsatt ikke tro helt på det! Må vel stå med ungen i hendene før det skjer
Ja det er jo egentlig skikkelig bak mål! Men så leser man jo om alle som har hatt MA også blir man bekymret! Prøver å berolige meg med at det er ingen grunn til at dette ikke skulle gå bra ;-)