1 test tydelig positiv, 2 negativ. Er det mulig?

Sangasar 79

Betatt av forumet
Lurer meg inn her
Har en spire iflg 1 test.. En test ikveld var negativ, rfsu test fra samme eske.
Mensen kkom ikke, har app som jeg har brukt noen måneder så den er troverdig sent ute
Ble så skuffet ikveld men 1 test var jo klokkeklar? Har noen her vært ute for noe lignende?
 
Bilder av test..? Lang tid mellom?
 
Jeg tok ikke bilde a noen, men jeg Var sikker på første, det var ingen tvil på streken. . Ingen tvil at dagens var negativ. Men muligens dyppa jeg den litt over maksstreken.

Må bare ta ny i dag 4 dager mellom testene, 1 tre dager etter forventet mens
.
 
Eg testa negativt/veldig svakt med RFSU dagen etter IKM. Hadde kjempefin stigning på fleire Make Sure strimler så ville ta RFSU sin for å bekrefta. Vel, fekk ikkje den bekreftelsen eg ønska, men har fått positiv digital etterpå så er framleis gravid:D eg tok for øvrig også på kvelden. Har sett fleire som har hatt liknande opplevingar med RFSU sine... Kryssar fingrane for deg:)
 
Eg testa negativt/veldig svakt med RFSU dagen etter IKM. Hadde kjempefin stigning på fleire Make Sure strimler så ville ta RFSU sin for å bekrefta. Vel, fekk ikkje den bekreftelsen eg ønska, men har fått positiv digital etterpå så er framleis gravid:D eg tok for øvrig også på kvelden. Har sett fleire som har hatt liknande opplevingar med RFSU sine... Kryssar fingrane for deg:)
Min erfaring er at RFSU er dårlig på fargestoff. Selv med 3+ på digital var streken mye svakere enn kontrollstreken.
 
  • Liker
Reactions: evo
Jeg har bare god erfaring med rfsu, men kun strimlene, ikke tidligtesten. Ta en digital du, det er det sikreste!
 
Back
Topp