Braga Glad i forumet 7 Jul 2016 #21 LilleFrø85 skrev: Haha, det var det jeg fikk beskjed om Er vel det at det ikke har falt enda under svangerskapet han mente. Klikk for å utvide … Okei er det vanlig? Fikk høre at blodtrykket er normalt jeg. Aner ikke hva som er normalt og ikke
LilleFrø85 skrev: Haha, det var det jeg fikk beskjed om Er vel det at det ikke har falt enda under svangerskapet han mente. Klikk for å utvide … Okei er det vanlig? Fikk høre at blodtrykket er normalt jeg. Aner ikke hva som er normalt og ikke
Knøttet2017 Glad i forumet Februarhjertene2017 Oktoberlykke 2019 Novemberbarna 19 8 Jul 2016 #22 Braga skrev: Okei er det vanlig? Fikk høre at blodtrykket er normalt jeg. Aner ikke hva som er normalt og ikke Klikk for å utvide … Jeg fikk ihvertfall vite at det var normalt med lavt, men ikke vet jeg Får høre ved neste kontroll
Braga skrev: Okei er det vanlig? Fikk høre at blodtrykket er normalt jeg. Aner ikke hva som er normalt og ikke Klikk for å utvide … Jeg fikk ihvertfall vite at det var normalt med lavt, men ikke vet jeg Får høre ved neste kontroll