1. svangerskapskontroll...

VeJe

Betatt av forumet
...er unnagjort. Jeg og legen prøver oss på termindato 7.2.17 slik jeg mener den må være, men er veldig usikker. I såfall er jeg 9+4 i dag... Har time til tul 21.7.16 (for egen regning) så da får jeg vel vite mer nøyaktig:p

Ellers er status lavt blodtrykk, svimmel, kvalm og dårlig form - men klarer likevel å glede meg over det lille vidunderet som vokser inni meg:love017

Hvordan er det med dere? Gjennomført første kontroll?

Skal om 6 dager :-)

...er unnagjort. Jeg og legen prøver oss på termindato 7.2.17 slik jeg mener den må være, men er veldig usikker. I såfall er jeg 9+4 i dag... Har time til tul 21.7.16 (for egen regning) så da får jeg vel vite mer nøyaktig:p

Ellers er status lavt blodtrykk, svimmel, kvalm og dårlig form - men klarer likevel å glede meg over det lille vidunderet som vokser inni meg:love017

Jeg tror de fastsetter mest nøyaktig termindato ved oul..

Var hos lege mandag :)
Alt dette er så spennende!!

Spent på ferieturen om 2 uker ettersom jeg sover 2-3 timer på dagtid :/

Var i dag :) 10+2 :) (fant ut jrg var 10+2 i stedet for 9+2 helt ok :) ) skal ta blodprøvene over helga når jeg skal til legen uansett :)

Ikke bestilt første kontroll engang

Var også til kontroll i dag. Alt normalt, unormalt godt blodtrykk :)
Ny time i slutten av august igjen.

Jeg tror de fastsetter mest nøyaktig termindato ved oul..
Ikke i følge ultralydklinikken og KK på Haukeland. De jeg snakket med der sist var samstemt om at en TUL i uke 12 var mer nøyaktig en OUL. Trolig fordi barns vokser mer likt i starten (men det er mitt resonnement).

Ikke i følge ultralydklinikken og KK på Haukeland. De jeg snakket med der sist var samstemt om at en TUL i uke 12 var mer nøyaktig en OUL. Trolig fordi barns vokser mer likt i starten (men det er mitt resonnement).
Dette fikk jeg også vite ved tul, men jeg ble flyttet tilbake ved OUL- og det var oul datoen som da gjaldt :)

Jeg var på mandag :-) alle prøver var bra :-) skal på ny 8/8. Men skal på ny ul til tirsdag. Det er så oppfølging jeg får på sykehuset :-)

Hvordan satt legen termindato? Utifrå syklus og mens, eller hcgnivået/andre metoder? :)

Back
Topp