1. Svangerskapskontroll

Hm. Litt spesielt da. Men er det sånn at du føler han har dårlig med info, eller at han gjør det fordi han kan? Skal jo ikke dømme folk, men er det sistnevnte så burde du kanskje byttet..
Skal byttes etter endt gtaviditet. Han har hatt oppfølgning innen cellegift, noe jeg på før og under første del av svangerskapet. Det område kan han men begynner å tvile på resten av kompetansen.hehe.
 
Skal byttes etter endt gtaviditet. Han har hatt oppfølgning innen cellegift, noe jeg på før og under første del av svangerskapet. Det område kan han men begynner å tvile på resten av kompetansen.hehe.
Ja, da forstår jeg jo. Da er det jo en viktig grunn til å beholde han ut også :) Men tafse, det gjør man ikke :p
 
Jeg var idag og legen undersøkte puppene mine. Tafset i en evighet. Det gjor han forrige gang også.men da sa jordmor i ettertid at det er slutt på det for mangen år tilbake. For å lete etter større kjertler/ymse ting..
Hjelp! Jeg skal på første kontroll om en uke. Jeg er glad jeg skal ha med mannen min. Han hadde ikke godtatt om legen skulle tafse på puppene mine :)
 
Back
Topp