1.svangerskapskontroll i dag!

Jansa

Glad i forumet
Septemberlykke 2015
Tror dere jeg får fortsette sykemeldingen etter sykehusinnleggelsen tidligere denne uka? (Magesmerter og blødninger)
Har også fått påvist hyperemesis...
Vikarlegen jeg har mener det er helt normalt å kaste opp så mye som jeg gjør, så vet ikke om jeg får noen medlidenhet derfra. Sykehuset sykmeldte med da jeg var på 2.tidlige ul. Fungerer så vidt hjemme da jeg kan ligge på sofaen hele dagen. Ser ikke at jeg kan fortsette jobben som ped.leder på småbarnsavdeling slik det er nå...

Herregud, du må da få sykemelding! Hvis ikke ville jeg bedt om time hos en annen lege!

Det høres helt sprøtt ut. Du må da få sykemelding når du er så dårlig. Jeg fikk det uten problem. Legen forstår kjempe godt at det er umulig å jobbe når man er så dårlig... Jeg har vært 100 % sykemeldt og jobber nå delvis men kun hjemmefra... Tror du må ta kontakt med en annen lege... Eventuelt om du kan ringe sykehuset og høre om de kan skrive videre hvis du forklarer holdningen til legen din?

Høres ut som det neket av en vikar jeg har som lege. Fikk beskjed at jeg mest sannsynlig kom til å få spontan abort så var ikke vits å glede seg før uke 12. Heldigvis er legen min tilbake til mandag. Da slipper jeg han der.

Jeg ville spurt om å få en annen lege. Det gjorde jeg å fikk en som skjønte hvor dårlig jeg var å fikk Sm uten å nøle.

Alt vell etter kontrollen<3
Sykmeldt i to uker til:)
Litt av en vikarlege jeg har...
Brukte feil skjema til blodprøvene, gjorde feil med urinprøven så jeg måtte nedover til legekontoret en gang til. Helsekort hadde han ikke tid til å fylle ut...
Glad jeg har time til jordmor på torsdag:)

Høres ut som det neket av en vikar jeg har som lege. Fikk beskjed at jeg mest sannsynlig kom til å få spontan abort så var ikke vits å glede seg før uke 12. Heldigvis er legen min tilbake til mandag. Da slipper jeg han der.

Jeg ville spurt om å få en annen lege. Det gjorde jeg å fikk en som skjønte hvor dårlig jeg var å fikk Sm uten å nøle.

Huff, den legen hørtes jo veldig lite trivelig ut...
Bra du ikke trenger å møte han igjen:)

Alt vell etter kontrollen<3
Sykmeldt i to uker til:)
Litt av en vikarlege jeg har...
Brukte feil skjema til blodprøvene, gjorde feil med urinprøven så jeg måtte nedover til legekontoret en gang til. Helsekort hadde han ikke tid til å fylle ut...
Glad jeg har time til jordmor på torsdag:)
Hva?? Idiotisk! Godt du skal til jordmor :)

Syns du burde klage på han, man kan da ikke si det :o

Back
Topp