1.Svangerskaps ktr.

elskebarn

Flørter med forumet
Var på 1.ktr på Fredag og fikk termin 30. November. Men hvis det er greit, så holder jeg meg inne her oss dere. Regner med at Ul termin blir i Desember.
Noen av dere andre som har vært på 1. ktr? Hørte dere hjertelyden? Legen min sa det var for tidlig, så han prøvde ikke en gang.
 
Jeg skal på første kontroll på tirsdag. Da er jeg 10+2 og regner med han blir og forsøke. Skal på ul i morgen så vil ikke bøi så veldig bekymret om han ikke finner den men regner med det skal gå greit. Han fant den uke 9+2 forrige svangerskap.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg skal til onsdagen, og forrige gang gadd han ikke sjekke så regner ikke med han har endret praksis de siste årene:) men jeg har vært på ul og skal igjen om to uker, så det gjør ingenting ;)
 
Var på 1.ktr på Fredag og fikk termin 30. November. Men hvis det er greit, så holder jeg meg inne her oss dere. Regner med at Ul termin blir i Desember.
Noen av dere andre som har vært på 1. ktr? Hørte dere hjertelyden? Legen min sa det var for tidlig, så han prøvde ikke en gang.
Samme her, menstermin 25nov som legen går etter, selv tror jeg det er en plass mellom 28nov-3des, men gikk på overtid forrige gang så blir nok desember på meg uansett :) vi hørte hjertelyd, men legen sa på forhånd at det var i grenseland men vi kunne bare prøve, så er jo ikke uvanlig å la være! :) min erfaring er at selvom det blir gitt beskjed om at man ikke må bli bekymret om man ikke finner lyden, så blir samtlige det allikevel ;)

Er nok derfor de lar være :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 ❤️
 
Eg var til kontroll på fredag då var eg 10+3, fastlegen min klarte å finne hjertelyden, men presiserte på forhånd at det ikkje var sikkert ho fann den.
 
Var på 1 kontroll på fredag:) legen min prøvde ikke. Var 10+3 hun mente det var for tidlig. Fikk termindato til 3 des:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Legen min tok også utg.pkt i 30.nov eller 1.des på (etter hvilken mensdag han peilet inn på, er nemlig litt usikkert). Min egen er 3.des etter utrekninger inne på babyverden sin kalkulator. Så blir spennende å se hva de sier på UL neste mandag!! Gleder meg!:) om det blir i slutten på nov holder jeg meg uansett på dette forumet :)
 
Back
Topp