1. svangerskaps-kontroll

Mialille

Forumet er livet
I dag, etter at lillemor var levert i barnehagen, så var det på tide med 1. svangerskap-kontroll, hos lege.
Der snakket vi om forrige fødsel og svangerskap, kvalme, bekken, fylte ut svangerskaps-papirene, fikk ny sykemelding og ble sendt på laboratoriet for blodprøve-taking og urin-prøve. 
Gikk kjempe fint egentlig, bortsett fra at jeg ikke klarte å tisse da.. Tisse på kommando.. Jeg kan ikke det da! :P

Så leverer urin i morgen tidlig jeg.

Om en uke er det også tidlig ultralyd, da får jeg (og legen) endelig svar på hvor langt jeg er på vei. Jeg tror selv at jeg hører til her på juli, men det gjenstår å se da. 
Jeg har jo gått på Cerazette, og ikke hatt mens på gud vet hvor lenge.. 
Da skal også gynekologen sende henvisning til ordinær ultralyd.
Dette er spennende. :)

oi da..
så spennende...:)

gleder meg til å høre at terminen stemmer ca så du kan fortsatt være her hos oss...:)

Ja, jeg må jo høre hjemme noen steder. :)
Og så er det jo også greit å vite hvor langt man er på vei.. :P

det er det jo..
litt surt å måtte vente for lenge også på en måte

Ja, sant det. :)
Nå er det bare en uke igjen da.. Gleder oss. :)

Ja, sant det. :)
Nå er det bare en uke igjen da.. Gleder oss. :)

blir spennende å se!! lykke til

ååå...gleder meg til 1. kontroll jeg også :) Håper du fortsetter å være julijente :)

hørtes ut som en fin kontroll =)

Skal selv til legen i morgen, og gruer meg . Går til legen gjevnlig pga utredning av en sykdom jeg har som vi prøver å finne ut av, og hun fikk endelig ordna røntgen til meg denne uka, som jeg naturligvis måtte avbestille. Gruer meg til å fortelle henne hvorfor - lurer på hvordan hun kommer til å reagere. hehe

Oj, det hørtes veldig spennende ut! Håper uken går fort sånn at du får vite hvor langt på vei du er

Caymaz skrev:
ååå...gleder meg til 1. kontroll jeg også :) Håper du fortsetter å være julijente :)

Det håper jeg også, dere er jo så koselig, alle sammen. :)

MariaKA skrev:
hørtes ut som en fin kontroll =)

Skal selv til legen i morgen, og gruer meg . Går til legen gjevnlig pga utredning av en sykdom jeg har som vi prøver å finne ut av, og hun fikk endelig ordna røntgen til meg denne uka, som jeg naturligvis måtte avbestille. Gruer meg til å fortelle henne hvorfor - lurer på hvordan hun kommer til å reagere. hehe

Huff da.. Så kjipt da.. Håper at kroppen kan vente på denne utredningen da, så du får kommet deg gjennom svangerskap og fødsel. :)

Var en kjempe fin kontroll, så nå venter jeg egentlig bare til at det skal bli neste uke og torsdag, så får vi også sett lille knøttet. :) 

Mamusia skrev:
Oj, det hørtes veldig spennende ut! Håper uken går fort sånn at du får vite hvor langt på vei du er

Deeet håper jeg også. :)
Og det var spennende. Like spennende, selv om jeg har vært gjennom dette en gang før. :)
Men nå føler jeg meg litt mer rolig enn sist. :) 

Back
Topp