Mialille
Forumet er livet
I dag, etter at lillemor var levert i barnehagen, så var det på tide med 1. svangerskap-kontroll, hos lege.
Der snakket vi om forrige fødsel og svangerskap, kvalme, bekken, fylte ut svangerskaps-papirene, fikk ny sykemelding og ble sendt på laboratoriet for blodprøve-taking og urin-prøve.
Gikk kjempe fint egentlig, bortsett fra at jeg ikke klarte å tisse da.. Tisse på kommando.. Jeg kan ikke det da! :P
Så leverer urin i morgen tidlig jeg.
Om en uke er det også tidlig ultralyd, da får jeg (og legen) endelig svar på hvor langt jeg er på vei. Jeg tror selv at jeg hører til her på juli, men det gjenstår å se da.
Jeg har jo gått på Cerazette, og ikke hatt mens på gud vet hvor lenge..
Da skal også gynekologen sende henvisning til ordinær ultralyd.
Dette er spennende. :)
Der snakket vi om forrige fødsel og svangerskap, kvalme, bekken, fylte ut svangerskaps-papirene, fikk ny sykemelding og ble sendt på laboratoriet for blodprøve-taking og urin-prøve.
Gikk kjempe fint egentlig, bortsett fra at jeg ikke klarte å tisse da.. Tisse på kommando.. Jeg kan ikke det da! :P
Så leverer urin i morgen tidlig jeg.
Om en uke er det også tidlig ultralyd, da får jeg (og legen) endelig svar på hvor langt jeg er på vei. Jeg tror selv at jeg hører til her på juli, men det gjenstår å se da.
Jeg har jo gått på Cerazette, og ikke hatt mens på gud vet hvor lenge..
Da skal også gynekologen sende henvisning til ordinær ultralyd.
Dette er spennende. :)