Sørlandsjente83
Betatt av forumet
Da var første svangerskapskontroll unnagjort. Hadde med urinprøve, tok blodprøver - ble stikket to ganger siden de ikke fant noe blod første gangen... Fylte ut helsekort for gravide og var inne og hadde en prat med legen. Alt så greit ut - han kunne ikke høre fosterlyden før rundt uke 12, så det ville han ikke prøve på siden jeg bare er 9 uker på vei.
Neste gang skal jeg til jordmor - ble enig med legen om at jeg skulle gå annenhver gang til lege og jordmor - og det passer meg egentlig ganske fint siden jeg har en mannlig lege. Så det blir rundt uke 16-17.
Får innkallelse til UL mellom uke 17-19, så gleder meg til brev i posten[:)]
Termin ble justert fra 17. april til 20. april - men det var pga at de bruker 28 dager syklus og regne ut i fra og jeg har en syklus som er 25 dager. Så jeg velger å beholde min termin fram til UL evt. sier noe annet.
Ja det var en liten oppdatering fra meg....[:D]
Neste gang skal jeg til jordmor - ble enig med legen om at jeg skulle gå annenhver gang til lege og jordmor - og det passer meg egentlig ganske fint siden jeg har en mannlig lege. Så det blir rundt uke 16-17.
Får innkallelse til UL mellom uke 17-19, så gleder meg til brev i posten[:)]
Termin ble justert fra 17. april til 20. april - men det var pga at de bruker 28 dager syklus og regne ut i fra og jeg har en syklus som er 25 dager. Så jeg velger å beholde min termin fram til UL evt. sier noe annet.
Ja det var en liten oppdatering fra meg....[:D]