1. Svangerskapkontroll!!

lykke88

Forelsket i forumet
I morgen er min første svangerskaps kontroll!! Så spennende!! Kjenner jeg gleder meg til å komme i gang! ;)
Er så fantastisk! emoticon

Spennende å se om jeg får tidlig UL, eller om jeg må vente til den ordinære!! emoticon

Når skal dere?? :)
 
Jeg skal på ul 15. juni, så skal jeg på første svangerskapskontroll dagen etter 16. juni, som også er 3 års dagen til gutten min :)
 
Lykke til! Krysser fingrene for at du får tidlig ul :-) Alltid fint å få se at lille spiren har det bra!
 
Legen min sa det ikke var nødvendig før uke12 pga man skal ta tester da..? emoticon
Er det for lenge eller`?
 
Jeg skal ikke før om 6 uker til, når jeg er 12 uker. Da skal jeg i tillegg ta glukosebelastningstest for å se om jeg har svangerskapsdiabetes sånn som sist.
Lykke til i morgen da! :-)
 
Pinkie^pie skrev:
Legen min sa det ikke var nødvendig før uke12 pga man skal ta tester da..? emoticon
Er det for lenge eller`?


Absolutt ikke.. Er vanlig mellom uke 8-12! :) Jeg fikk for jeg skal ha tett oppfølging! ;)

 
gullunge2012 skrev:
Pinkie^pie skrev:
Legen min sa det ikke var nødvendig før uke12 pga man skal ta tester da..? emoticon
Er det for lenge eller`?


Absolutt ikke.. Er vanlig mellom uke 8-12! :) Jeg fikk for jeg skal ha tett oppfølging! ;)


Aha! emoticon
 
Jeg skal ikke dit før 30. Juni jeg :) Men det går fort dit da =)
 
Skal til legen fredag 17 juni, er da 9+2 - han går nemlig ut i ferie uka etter - så da så;-)
 
Jeg skal på første svangerskapskontroll 23.06. Da er jeg litt over 8uker. Gleder meg! :)
 
Jeg skal på privat UL på mandag, og bestiller nok time til kontroll etter det, om alt er i orden. Har en legetime om en drøy uke uansett, så tenker å ringe for å høre om i kan ta svangerskapskontroll med det samme. Mye papirgreier og sånt å fylle ut første gangen, så det tar jo litt tid, og har rett å slett ikke anledning til å drive å ta meg fri for å fly til legen hele tiden.
 
Skal på UL på tirsdag 31.05,gleder meg enormt :)
Var til legen forrige fredag så skal jeg dit igjen 17.juni :)
 
Skal 6 Juni. er 10 uker da
 
Back
Topp