1 skoledag

dynnna

Gift med forumet
Har ikke fått tid å legge inn bildr før nå, men i går hadde altså Mats Andre sin første skoledag.
Han var kjempespent, og gleda seg masse på forhånd, og han hadde hatt en flott dag. Kom hjem med lekser allerede 1 dagen, og var sååå stolt over det[:D] Han hadde en lang dag, fra 0900 til 1330, men han hadde stor-kosa seg[:)]
Jeg er nesten mer spent i dag, for han tok bussen alene til skola. Håper han finner fram til klasseromet sitt.

Her er iallefall bilde av den stolte gutten[:D]

Så tøff han var da![:D][;)] Første skoledag ja, det er stort![:D][:)]

ORIGINAL: Kariar

Ja, da er andre dagen på skolen er over, og han har hatt det bra i dag også[:D]
Han kom seg på skolen med bussen, og fant fram dit han skulle, sammen med to gutter som går i samme klasse som han. [:D] Og han gleder seg til i morgen, og det er så godt å høre[:D]

så tøff og herlig en skolegutt

De er herlige! Han var jo mega stor! Er han stor for alderen? 

I dag var jo den første vanlige dagen. Mye som skal læres! Men de er flinke alle sammen! Jeg har snart lært alle 23 navnene og er fornøyd med det[;)]

ORIGINAL: Fru Oreo

De er herlige! Han var jo mega stor! Er han stor for alderen

I dag var jo den første vanlige dagen. Mye som skal læres! Men de er flinke alle sammen! Jeg har snart lært alle 23 navnene og er fornøyd med det[;)]

Han er litt kort i forhold til vekta, som helsesøster sa så "fint", som egentlig betydde at han var bittelitt for tung i forhold til vekstkurven hun hadde av han[8|] (115cm og 24 kg...) Men han er akkurat passelig for meg[;)][:D]

Så flink du er som har lært 23 nye navn på en gang da

så tøff han var da. Jilt å høre at han har kost seg. Og syns han så helt perfekt ut jeg!!![:D]

ORIGINAL: pusi82

så tøff og herlig en skolegutt

[:D]

Back
Topp