1. søndag i advent!

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Er det advent i stuene nå i kveld? :D
VI har hatt en travel, flott og innholdsrik helg!
"Jeg må ha en helg etter helgen jeg, for å slappe av", sa mannen i ettermiddag :p
Men vi har slappet godt av i kveld, og godt er det! Før eksamensukene!
Vi har ikke pyntet mye her, men fått opp julestjerne og adventsstake.
Jeg har også funnet frem de kjedelige ferdigkalenderne til ungene, så de står fremme for å startes på i morgen.
I tillegg har vi ei nissekone som skal få gi guttene et jule-sing-song-kort hver dag og kanskje noen aktiviteter de dagene det passer!
Ser frem til en herlig adventstid, selvom de to første ukene blir litt preget av at begge foreldrene har ensamen!
:D
 
Her er det julehus :D fikk pyntet resten idag :) ellers byttet jeg gardiner og satte opp lys i vinduene på fredag ;) ellers har helgen gått veldig fort med kakebaking, juletre tenning, bursdag og alt det andre som vi pleier å gjøre ;) gleeeder meg til jentene skal åpne kalenderen imårra :D husker ikke hva som er i luke 1 :p hehe..

Syns ikke kalenderene til guttene dine virket kjedelig da!;) greit med litt lettvinte kalendere noen ganger:D jeg selv har vokst opp med sjokolade kalender til 10 kr :p haha..

Nå har jeg sett farmen finalen, og skal straks legge meg :) er trøtt og utslitt i nakken etter kakestyret igår!
 
Her er det julehus :D fikk pyntet resten idag :) ellers byttet jeg gardiner og satte opp lys i vinduene på fredag ;) ellers har helgen gått veldig fort med kakebaking, juletre tenning, bursdag og alt det andre som vi pleier å gjøre ;) gleeeder meg til jentene skal åpne kalenderen imårra :D husker ikke hva som er i luke 1 :p hehe..

Syns ikke kalenderene til guttene dine virket kjedelig da!;) greit med litt lettvinte kalendere noen ganger:D jeg selv har vokst opp med sjokolade kalender til 10 kr :p haha..

Nå har jeg sett farmen finalen, og skal straks legge meg :) er trøtt og utslitt i nakken etter kakestyret igår!
Neida, de er fine, men jeg skulle gjerne gjort mer ut av det. Derfor fant jeg frem nissekona og sangkortene :)
Gleder meg mest til alt vi kan finne på av aktiviteter !
Travel og fin helg på dere og! Høres fint ut :)
 
Neida, de er fine, men jeg skulle gjerne gjort mer ut av det. Derfor fant jeg frem nissekona og sangkortene :)
Gleder meg mest til alt vi kan finne på av aktiviteter !
Travel og fin helg på dere og! Høres fint ut :)

Ja den nissekona var en lur idé:D aktiviteter er jo alltid populært ;) til søndagen så skal jentene få bake pepperkaker. I den luka så pakket jeg inn et forkle, kjevle og en pepperkake form til hver :D
 
Back
Topp