1 På April er kommet til verden!

Tina pusen

Gift med forumet
Trist at det er så mange som får premature, Håper det går bedre med moren, å at Den lille har det fint <3
Men er veldig rart å tenke på at, vi er faktisk ikke så langt unna før det virkelig kan begynne å skje ting her å :/
 
Er veldig trist, å håper vi slipper ekstrem prematur her inne. En bekjent fikk nå 14 februar født i ca uke 26+6, går veldig bra med dem og fikk en sterk gutt
 
Oi, det var tidlig.. :/ Jeg for min del kan godt føde etter 1.Mai! :p Har termin 25, så da kan h*n bare komme :D
 
Oi, det var tidlig.. :/ Jeg for min del kan godt føde etter 1.Mai! :p Har termin 25, så da kan h*n bare komme :D


Hehe, ja det skjønner jeg godt at du vil da :p Jeg selv håper å komme i ang selv denne gangen men IKKE IUKE 30. Så jeg jubler så fort jeg går over uke 33 UTEN Rier :D
Satser på jeg starter med moding fr auke 35-36
 
Det var litt for tilig det :/
Her håper jeg hun kommer 2-3 uker før termin,så jeg og kroppen min når og komme oss litt til juli..
 
Uff ja, jeg håper hun holder seg inne til hvertfall uke 37:p men jeg gikk over med de andre så trr ikke det er noe problem;)
 
Høres ut som en god ide ;)
Godt åfaktisk kan kunne fungere som normalt i sommer også.
Ja,håper værtfall jeg ikke blir å gå over tiden,min søster begynte og planlegge bryllup før hun fikk vite at jeg var gravid,og datoen ble 20 juli,2 uker etter termin,og kusinen min skal gifte seg 12 juli,så hååååååper virkelig det skjer ting litt før :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app
 
Ja,håper værtfall jeg ikke blir å gå over tiden,min søster begynte og planlegge bryllup før hun fikk vite at jeg var gravid,og datoen ble 20 juli,2 uker etter termin,og kusinen min skal gifte seg 12 juli,så hååååååper virkelig det skjer ting litt før :p

Sent from my GT-P5100 using BV Forum mobile app


OI OI Ja da får vi krysse fingre for at lille lurer seg ut 2 uker før termin ;) Så har du ialelfall litt tid på deg :)
 
Back
Topp