1.okt!!!

Kjenner jeg er glad for at Liana er som hun er når der kommer til levering i bhg! Hun skal åpne alle dører selv, for så å løpe og hoppe på grinda inn til avdelingen og rope HEEEEEI eller HAAALLLOOOOO og glemmer å kle av seg alt flere ganger fordi hun har det så travelt med å komme inn på avdelingen :D

Men sånn har hun ikke alltid vært altså! Når hun begynte i fjord så gråt hun ved levering, og hun gjorde det i 1-2 uker etter sommerferien også..

Nå er det jo Leoh som ikke er helt fornøyd ved levering! Men gir seg så fort jeg er ute av synet, og han hyler ikke heller.. men er vondt forde!!
 
Hermine er ikke så brautende av natur, hun er mer forsiktig og tilbaketrukken når det er større mengder folk samlet, spesielt når det er folk hun ikke er så trygg på. Så hun vil nok aldri løpe inn i bhg og rope, men går stille inn og kan godt vinke. Jeg anser det som beste mulig levering :p :)

Hun kommer løpende når jeg henter henne, og da får jeg en stoooor kos. Men selv om hun "roper" mamma-mamma så hever hun aldri stemmen. Det reflekterer liksom den dempetheten som bor i henne ;)


 
Hermine er ikke så brautende av natur, hun er mer forsiktig og tilbaketrukken når det er større mengder folk samlet, spesielt når det er folk hun ikke er så trygg på. Så hun vil nok aldri løpe inn i bhg og rope, men går stille inn og kan godt vinke. Jeg anser det som beste mulig levering :p :)

Hun kommer løpende når jeg henter henne, og da får jeg en stoooor kos. Men selv om hun "roper" mamma-mamma så hever hun aldri stemmen. Det reflekterer liksom den dempetheten som bor i henne ;)



Du beskriver Emira du :p hehe.. Emira har alltid vært sånn, og er sån enda.. men har sjeldent gråtet ved levering! Men alltid vært roligere ved levering ;) og først nå etter 1 år på avdelingen, så kan hun av og til gi hadet-kos til de ansatte på avdelingen.. men har aldri problemer med å gi det til dem på den andre avdelingen ;) dem har hun vært mye mer med.. hehe

Liana er en helt annen type.. lite sjenert, høylytt og tøff:) gir kos til alle ansatte og barn :p men igjen så er det de samme ansatte som har vært der i maaaange år! Og aldri noen vikarer ;) så dem har lissom vært med de samme folka bestandig å :)
 
Back
Topp