1.november-snakk

Skrållan

Forumet er livet
God morgen! [:)]

I dag sov ungene til kvart på 7, så det kommer seg! Men ute er det lite som minner om november, +8 grader og regn...

Mamma kommer og henter ungene halv 10 i dag, jeg skal nemlig til tannlegen og dø littegrann. 2 visdomstenner skal ut, så jeg skal vel på ufrivillig slankekur denne uka! [8D]
Etter tannlegen skal jeg hjem og bake oreokake, antageligvis i neddopa tilstand. I ettermiddag er det Functional Moves, men jeg får vel treningsforbud i dag... bestis fikk i allefall det da hun trekte sine visdomstenner, man blør visst mer om man rører på seg. Skikkelig dødskjipt for treningsavhengige meg, men får klare å stå over 1 dag da... [8|]

Ha en flott mandag dere, jeg kommer til å være sur og in pain i dag, så kommer nok ikke noen muntre toner fra denne kanten, så er dere advart! [;)]

Lyke til med formen skrållan....jeg vet åssen du har det, har trekt 2 visdomstenner selv...har 2 igjen som skal ut i nermeste fremtid[:o] Det går nok bra skal du se....

I dag skal jeg hente Mikael i bhg..Han ble så lei seg i dag når jeg leverte han,begynnte nesten å gråte..så han var helt ifra seg stakkar..Da får mamma vondt i hjertet sitt vettu[&o][:(]
I kveld er det foreldremøte i bhg..
Ellers i dag er det ingen planer..

Ha en fin dag....

I dag er det forresten 1 år siden jeg fikk svineinfluensa. I'm a survivor *nynne falskt*

takk for lykkeønskninger jenter, jeg tror jeg trenger det!

ORIGINAL: MammaTilSmåsnuppene

ORIGINAL: Skrållan

I dag er det forresten 1 år siden jeg fikk svineinfluensa. I'm a survivor *nynne falskt*

takk for lykkeønskninger jenter, jeg tror jeg trenger det!

Hehe.... glad du overlevde altså! [:D] Hadde ikke vært det samme uten deg her... [8D][:)]

Hehe, jeg er også glad jeg overlevde! [:D] Bare ikke akkurat i dag da, i dag kunne jeg godt vært litt død fra før merker jeg...

Jeg er fremdeles i live! [8D][:D]

Gikk da noenlunde greit det der. Ble litt småskeptisk da tannlegen omtrent la seg over meg og sa "ta frem tanga du Grete..." [8D] Tenna hadde nemlig bestemt seg for at de ikke skulle ut, men ut kom de, selv om tannlegen måtte være brutal med meg.
Nå sitter jeg her, helt bortdovna på ene siden av trynet, og har skikkelig blodsmak i kjeften. Har fått et sting nede, det skal fjernes neste uke. Han sendte med meg masse sterke Ibux også, med klar beskjed om å ta dem, for det kommer til å bli vondt siden han var så brutal. jaja... er vel bare å stålsette seg!

Tok forresten med meg tennene jeg, hahahaha! Må jo ha noe å vise sambo, kanskje jeg kan bruke dem til å få han til å gjøre noe for meg? *utspekulert*

Skrållan: Godt å høre du overlevde! Igjen!! Først svineinfluensa så visdomstenner!!

Synes du skal pønske ut noe du kan presse din kjære for [;)]

Sandra: Sånne leveringer har jeg med Håvard for tiden og [&o] Er ikke noen kjekk start på dagen!!! Håper det går over snart for oss begge.

Jeg og Håvard har en lat dag, han vil stort sett bare være der jeg er og holde meg i hånda, eller bæres...Så var helt rett å ha han hjemme i dag iallefall! [:)]

Er nydelig vær ute, så spørs om vi må ut en liten tur uansett...Skal vist bli dårlig i morgen igjen [>:]

God formiddag!

I dag er jeg hjemme, ikke med syke barn, men hjemme med meg selv pga den evig murrende hodepinen. Har utsatt og utsatt å gå til legen, siden jeg hater å gå sykemeld. Så selv om jeg har gått med konstant hodepine i over et halvt år, synsforstyrrelser, og ekstremt lite energi og dårlig søvn så har jeg bare bagatellisert det. Men i dag var jeg voksen nok til å gå, å fikk henvisning til øre nese hals, ct av hodet, søvnregistrering, sykemld og resept på paragin forte. Godt han tok meg seriøst. Mest sannsynlig  noe med bihulene, så blir spennende å se hva som skjer.

Kjenner energi nivået kom seg bare med å ha fått en "diagnose" og ikke bare føle at jeg er lat. Så den energien skal brukes på å vaske soverommet vårt og rydde i sommerklær, og vaske entreen til jul[:D] Vet jeg får svi for det etterpå med mer intens hodeverk, men leeeenge siden jeg har hatt overskudd til noe som helst. Når guttene er hentet vurderer jeg å trille en tur, og i kveld skal jeg hive meg rundt å bli med på situpsplanen til sandermamma[:)] I morgen skal vi til byn til optiker, så da skal jeg shoppe litt til jul, så liser må skrives i kveld. Gleder meg[:D]

Ha en fin dag alle, med eller uten tenner, halsbetennelse, oppkast og diverse[:D]

*Perlemor*: ja, han skal i allefall ta oppvasken etter kakebakinga vår! [8D]

Jeg spiser lunsj, og herregud så godt det var med mat nå! [:D] Har tatt en Ibux 600 g og en vanlig paracet, og synes ikke det er noe vondt jeg! Jada, det kan jo bli verre utover dagen/natta/morgendagen, men om det holder seg sånn som dette, så skal jeg klare det fint.

Back
Topp