Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Smuger meg inn her, men jeg ser en strek... Gjør dere?
Jepp jeg ser streken gratulerer så myeSmuger meg inn her, men jeg ser en strek... Gjør dere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Da satt frøet og termin er 1 november. Har vært gjennom 2 spontanaborter (uke 9 og uke 18), og det er ett år siden jeg var gravid forrige gang. Har utrolig lyst til at ting skal gå veien denne gangen! Skal til fastlegen på tirsdag, søke fødeplass og spørre om ekstra oppfølging. Mange tanker og følelser som svirrer rundt! Krysser fingrer og tær!
Sniker Fra oktober her, hvor er du fra egentlig? Mitt fødested står og mellom kongsvinger og Ahus heheKjenner til det!! Nesten livredd for alt! Livredd for at jeg skal få noe blødning, smerter i magen osv!! Men må prøve å ha litt mer avslappende forhold til det! Ikke så bra å være så stresset heller, tenker jeg!
Ja jeg må kanskje tenke på det selv, hvor jeg vil føde! Her hvor jeg bor hører egentlig til Kongsvinger, men har veldig lyst å føde på ahus, eller Ullevål.. Så jeg får vel begynne å lese litt om det, og høre med legen min
Jeg ser også strek gratulerer!Smuger meg inn her, men jeg ser en strek... Gjør dere?
Sent from my iPhone using BV Forum
Haha jeg bor og på Årnes men har flyttet til neskollen da men er jo fremdeles i nes kommuneBor en plass som heter årnes faktisk, du da?