1 mnd

Tiden går fort ja, en god klem fra meg!

Huff, det er så trist å tenke på. Tårene triller her jeg sitter. Håper det går bra med dere! Skal tenne ett lys for det lille englebarnet i kveld!
Stor klem fra meg

Ja tiden går fort..det må være så tøft å gå igjennom dette Jannicke[:(][:(]kan ikke sette meg inn i hvordan du har det..Jan Arve hadde helt sikkert vært kjempenydelig[:)]Sender en trøsteklem til deg jeg[:)]
Fikk dere tatt bilde av han?(håper det ikke gjør noe at jeg spør om det)

Jeg har tent et lys i vinduet til engelen din nå! Og så vil jeg sende en klem til deg!

Sender deg varme tanker i da. Skjønner at du tenker mye på Jan Arve, og spesielt når det er sånne merkedager. Tenner et lys for gutten din jeg også. Tenker mye på dere!

Store klemmer fra Monica

Sender deg en god klem og tenner et lys for Jan Arve.

Hei bebi. Bare å spørre hvis det er noe dere lurer på. Og takk for alle hyggelige mld. Ja vi fikk tatt masse bilder. Skal lage en minnebok/album, der vi kommer til å skrive litt om han og lime inn boka vi fikk fra sykehuset også. Og det gjør virkelig godt å titte på bildene, og mimre littegranne... Klem

uff [&o] tenner et lys i dag jeg oxo for det som har skjedd [&o] sender mange gode tanker til dere, ja tiden går utrolig fort forbi alt forfort.

ORIGINAL: toveli6

Er det en hel måned siden allerede... Ja, tia går fort ja...[:)] Heldigvis på en måte, for da vet en jo at livet går videre. Og dere har klart det på en kjempe fin måte syns jeg[:)]
Tenker fortsatt masse på dere og ønsker dere alt godt videre...
Skal tenne et lys for Jan-Arve i kveld...

Du sa det så godt du..
Enig med deg![8|]

Var ikke her i går jeg så jeg fikk ikke med meg dette.
Sender deg en kjempe stor klem og tenner et lys i dag for lille engelen deres [&o]

Jeg føler også veldig mye med deg..Er alles mareritt du har vært igjennom. .Har dere fått svar på noe obduksjon? Kan de si noe om årsaken?

Vi får nøyaktig svar om 2 uker. Men foreløpig sier de at det ikke var noe feil på han... så hva som har skjedd vet vi ikke enda. Bare lengter etter å komme videre, og snart prøve på nytt vi...

tiden går fort,men vi tenker fortsatt på han og vil nok fortsette med det.tenner ett lys for han i dag.[:(]

huff...føler med deg, og tenner et lys for lille englegutten din..

Det blir sikkert en fin minnebok,godt å ha det[:)]Ønsker dere lykke til fremover jannicke,og med prøving når den tid kommer[:)]

føler med deg jannicke T. trøsteklemmer

huff.. føler sann med deg deg.[:(]
stor klem!

Ja det kan jeg skjønne dere gjør.Blir kanskje lettere også når dere har fått svar på spørsmålene. Men det er vel kanskje mye i verden som ikke kan forklares desverre. Jeg fikk aldri noe svar på hvorfor morkaka mi løsnet 2 mnd før tiden. Kanskje et av livets mysterier...

Back
Topp