*ZimileMamma* Gift med forumet 26 Jul 2010 #1 så skal jeg ringe inn mens! Og skal å kort regim! Så om 1 mnd er vi igang igjen!!!! JOOOOOOHOOOOO! [:)]
så skal jeg ringe inn mens! Og skal å kort regim! Så om 1 mnd er vi igang igjen!!!! JOOOOOOHOOOOO! [:)]
*ZimileMamma* Gift med forumet 26 Jul 2010 #2 ORIGINAL: ElinR masse lykke til snuppa[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Tusen takk! [:D] Når skal du igang igjen? Er ikke det nå snart da?
ORIGINAL: ElinR masse lykke til snuppa[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Tusen takk! [:D] Når skal du igang igjen? Er ikke det nå snart da?
*ZimileMamma* Gift med forumet 26 Jul 2010 #3 ORIGINAL: Chumalunga Tiden går jo som et lyn nå på sommeren, snart er du der!!! Lykke til![:)] Takk! [:)] Synes det har gått utrollig fort! Er nest siste fersk forsøk, så er spent på resultatet!
ORIGINAL: Chumalunga Tiden går jo som et lyn nå på sommeren, snart er du der!!! Lykke til![:)] Takk! [:)] Synes det har gått utrollig fort! Er nest siste fersk forsøk, så er spent på resultatet!
*ZimileMamma* Gift med forumet 27 Jul 2010 #4 ORIGINAL: ElinR ORIGINAL: *ZimileMamma* ORIGINAL: ElinR masse lykke til snuppa[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Tusen takk! [:D] Når skal du igang igjen? Er ikke det nå snart da? jo skal ringe inn neste mens jeg også om ca en mnd[:D] uke 37, Krysser alt jeg kan! Spennende tid i vente! [:D]
ORIGINAL: ElinR ORIGINAL: *ZimileMamma* ORIGINAL: ElinR masse lykke til snuppa[:D][:D][:D][:D][:D][:D] Tusen takk! [:D] Når skal du igang igjen? Er ikke det nå snart da?
T t.t.h. Elsker forumet 27 Jul 2010 #5 ORIGINAL: Chumalunga Tiden går jo som et lyn nå på sommeren, snart er du der!!! Lykke til![:)]