1 mnd igjen

R&M

Glad i forumet
I dag er det 1 mnd igjen til gutten vår blir forløst ved KS. Gleder meg som bare det nå. Bobler inni meg når jeg tenker på det[:)] Ukene og mnd har jammen meg gått fort... Var innom på føden lørdag morgen, på grunn av lite liv de siste 2 døgnene. Men alt var bare fint. Morkaka ligger foran, så derfor kjennte jeg ikke så mye. Og det er nok forklaringen på hvorfor alle bevegelsene jeg har kjent har vært behagelige.[:)]

da kan du jo virkelig ha nedtelling av dager[:D] kan jeg spørre hvorfor du vil ha keisersnitt.. trenger absolutt ikke svare hvis du ikke vil.. bare nyssgjerrige eg..

Det er fordi jeg har hatt keisersnitt 2 ganger før, ene haste ks pga fotfødsel og det andre pga sete/fot. Og da kan det bli litt risikofylt å føde normalt fordi livmoren kan sprekke under en fødsel. Så jeg har visst det hele tiden. Så jeg er veldig innstilt på det,selv om jeg skulle ønske at jeg kunne føde normalt, gjort det også en gang da. mellom 1 og 3[:)] Men planlagt er okei det også, hun som skal gjøre det er så hyggelig å koselig. Så jeg gleder meg i grunn[:)]

Åh, så herlig[;)] Ja, tiden flyr jammen meg fort nå...Hvis mine gutter kommer rundt uke 37 som er gjennomsnitt for tvillingsvangerskap så her vel jeg igjen ca 27 dager....Oioioioioioioioioi....Dæven, dette var ikke stort, bare en liten februar mnd...Hihihi...

Ja, nå kan du virkelig begynne nedtellingen !!![:)] En måned går fort unna !

en måned er jo ikke så lenge...!!
jeg har igjen 50.dager... eller 1mnd og 19. dager...(teller ned!) [:D]

Jeg har oså bare en mnd igjen[:D]
Gleder meg noe helt sinnsykt nå. Skal bli så deilig og bli kjent med den lille.......

Ja nå går det fremover. (Og det er jammen bra, for nå er jeg LEI!!![&:] Har så lyst til å kjenne babyen på utsia av magen i steden for inni[;)]) 27 dager til vi har termin!! Tjoho!![:D]

Back
Topp