1 mars snakk

ORIGINAL: McMor

I dag har jeg fått symaskin[:D] Fikk den av mor og far i 30 års gave, men jeg kan jo ikke sy!!! Noen som vet noe enkelt som jeg kan øve meg på? Vi snakker kan VIRKELIG ikke sy her altså, klarer ikke legge opp buksene mine selv engang[8D]

Når ble du 30?? [:)] Du kan jo sy en løper eller noe, blir ikke det bare noen sømmer rett fram? [:D]
Google kom opp med denne, kanskje den hjelper? http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=642431 Lykke til, jeg fikk også symaskin nylig (hadde en fra før, men den var så dårlig at den måtte kastes) - foreløpig har den blitt veldig neglisjert for jeg begynte å strikke/hekle heller. Vil gjerne ha tips fra deg når du kommer i gang! [:D]

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=582191

vi har låst døra...

ORIGINAL: papayamammaen

ORIGINAL: McMor

I dag har jeg fått symaskin[:D] Fikk den av mor og far i 30 års gave, men jeg kan jo ikke sy!!! Noen som vet noe enkelt som jeg kan øve meg på? Vi snakker kan VIRKELIG ikke sy her altså, klarer ikke legge opp buksene mine selv engang[8D]

Når ble du 30?? [:)] Du kan jo sy en løper eller noe, blir ikke det bare noen sømmer rett fram? [:D]
Google kom opp med denne, kanskje den hjelper? http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=642431 Lykke til, jeg fikk også symaskin nylig (hadde en fra før, men den var så dårlig at den måtte kastes) - foreløpig har den blitt veldig neglisjert for jeg begynte å strikke/hekle heller. Vil gjerne ha tips fra deg når du kommer i gang! [:D]

Jeg er ikke blitt ennå, fikk den litt på forskudd[;)] Fyller om to ei halv uke ca, og da er jeg i Barcelona[:D][:D][:D]

Løper ja, godt forslag. Eller pute kanskje, det trenger jeg liksom mer? Må prøve meg på noe hvertfall. Skal sjekke ut linken[:)]

Skrållan: det skjønner jeg godt.
Mcmor: hurra for å fylle de 30 i Barcelona. Jeg feriet i karibien og det føltes veldig godt altså[:)][:)]

Jeg ble akkurat bitt av spillebassillen på Norsk tipping sine sider jeg. Noen nevnte på generell at det er 93 millioner i potten på vikinglotto på onsdag, så da tenkte jeg at det hadde passet meg midt i blinken. Så da leverte jeg en 5 ukes kupong på nettet, og ble revet med og svidde litt til....Ooups og fort pengene fløy gitt[:D][:D][:D] Gleder meg til norsk tipping ringer på onsdag jeg

Hurra på etterskudd til A, shoppis!! [:D][:D]

McMor, jeg fikk symaskinen ett år før 30årsdagen min jeg, hehehe. Men det er 30årsgaven fra foreldrene mine likevel, mamma bare tenkte litt lurt at jeg har tid til å sette meg inn i den dette året jeg er (har vært) hjemme. Men da kalkulerte hun altså ikke med skrikerungen som kom ut av magen, og heller ikke denne strikkedilla jeg fikk over meg. Men men, det blir det blir! Jeg tenkte også på puter, har så mye skre etter at vi kjøpte hyttegardiner på ikea som er ca 1,60 lange og gardinene der er jo 2,50!!! [X(][:D]
Forøvrig hørtes det fantastisk ut med feiring i Barcelona! [:)][:)][:D] Jeg fyller to uker etter at lillemor har begynt i barnehagen, så jeg får vel neppe noen tur vekk.

Back
Topp